logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Tatrakon predáva prázdne konzervy s tatranským vzduchom. Je to suvenír

11. augusta 2017
Správy 0
3213
Tatrakon predáva prázdne konzervy s tatranským vzduchom. Je to suvenír

Popradská konzerváreň Tatrakon uviedla do obehu nevšedný výrobok, ktorý najlepšie poslúži ako darček pre milovníkov Vysokých Tatier. Je to prázdna konzerva, ktorá obsahuje čerstvý tatranský vzduch. „Výrobok“ má zloženie 80 % tatranský kyslík, 10 % zvuk zvoncov tatranských oviec, 5 % energia kvapiek rannej rosy, 3 % atmosféra prechádzky ihličnatým lesom a 2 % lúče slnka, ktoré vychádzajú spoza tatranských štátov.

„Taký čerstvý vzduch zoženiete jedine v Tatrách alebo v konzervách od Tatrakonu,“ avizuje Tatrakon pri výrobku vo svojom internetovom obchode, kde ho predáva za 1,49 eura. „Tatranský vzduch je už reálne v predaji na našej web stránke a začíname ho ponúkať obchodíkom v Tatrách. Ako pri každom produkte sú obchodníci, ktorí o to majú záujem, ale stretávame sa samozrejme aj s nezáujmom o tento produkt,” povedala pre server Igelitka.com manažérka marketingu a obchodu spoločnosti Tatrakon Ivana Kacvinská. V spoločnosti teraz premýšľajú, aké prekvapenie by na zákazníkov mohlo čakať vnútri konzervy v prípade, že by ju otvorili.

Popradská konzerváreň Tatrakon je známa predovšetkým výrobou legendárnej mäsovej omáčky Morca-Della. Spoločnosť v súčasnosti plánuje nárast výrobných kapacít a vytvorenie desiatok nových pracovných miest. Zároveň sa chce zamerať aj na rozšírenie produkčného portfólia, napríklad v podobe tuniakových šalátov. Súčasný sortiment podniku okrem mäsových konzerv pozostáva aj z hotových jedál a cereálií. V posledných rokoch podnik použil značné finančné prostriedky na modernizáciu výrobného zariadenia, zdokonalenie technologických postupov a inováciu výroby. Exportuje aj do okolitých krajín a Írska a so 150 zamestnancami podporuje zamestnanosť v regióne.

„V súčasnosti ročne spotrebujeme 898 ton bravčového, 26 ton hovädzieho a 64 ton hydinového mäsa a 207 ton paradajkového pretlaku od slovenských dodávateľov,“ vymenovala generálna riaditeľka Tatrakonu Katarína Kacvinská. Firma ročne vyprodukuje  viac ako 3 500 ton konzerv a 318 ton extrudovaných výrobkov.

 

 

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera