
Značka limonády Mirinda nechala zákazníkov hlasovať, ktorá z dvoch nových príchutí zostane i naďalej v slovenských a českých obchodoch. Z viac ako 34 tisíc hlasujúcich dala väčšina prednosť melónovej príchuti (68 %) pred ananásom (32 %). Víťaznej Mirinde sa počas septembra dostane v záverečnej fáze marketingovej kampane podpory v on-line prostredí.
Mirinda s ananásovou príchuťou po dopredaní posledných kusov z obchodov zmizne, melón naopak rozšíri portfólium príchutí Mirindy, kam ešte patrí pomaranč a hruška. „Vzhľadom na úspešnosť tohtoročnej kampane uvažujeme, že by sme v budúcnosti podobnú formu predstavenia nových príchutí mohli zopakovať,“ uviedol Pavel Vykydal za značku limonád Mirinda.
Kampaň bola zameraná hlavne na mladých. Komunikácia prebiehala v digitálnom prostredí, hlavne na sociálnych sieťach Mirindy a osobných kanáloch dvoch ambasadorov príchutí. „Účasť ambasadorov bola jedným z hlavných pilierov, a zároveň i významným faktorom pre úspech celej kampane,“ konštatoval Pavel Vykydal. V kampani pôsobili ambasadori Smusa a Evelyn v roli superhrdinov Smelouna a Ananaselyn, ktorí bojujú za svoju príchuť. Pomocou série videí presvedčovali spotrebiteľov, aby svojím hlasom podporili nedávno uvedenú Mirindu s ananásovou či melónovou príchuťou.
Spoločnosť PepsiCo využila marketingovú kampaň, založenú na názoroch zákazníkov, i minulý rok, keď na ich prianie uviedla na trh Pepsi s cukrom. Potom nápoj v rámci letnej marketingovej kampane Súboj chutí nechala porovnať s nápojom Coca-Cola. Pepsi v súťaži zvíťazila.