
Na pozíciu corporate affairs & communications manager v tabakovej spoločnosti JTI Slovak Republic nastúpil Martin Jaroš, ktorý do novej práce prišiel z veľkoobchodnej spoločnosti Metro, kde pôsobil na rovnakej pozícii od roku 2013.
Martin Jaroš bol dlhé roky ekonomický novinár. Stál pri začiatku súkromnej tlačovej agentúry SITA, následne prešiel denníkmi Pravda a SME a najdlhšie pracoval v týždenníku Trend, kde bol vedúci redaktor. Skúsenosti s politikou a tvorbou regulácie získal v rokoch 2010 až 2012, keď pracoval v tíme ministra financií Ivana Mikloša ako jeho mediálny poradca a hovorca.
„Tabakový biznis je, prirodzene, veľmi silne regulovaný, a práve to ho pre manažéra korporátnych záležitostí robí zaujímavým. Teším sa na výzvy, ktoré ma čakajú a obzvlášť mi robí radosť, že im budem môcť čeliť v takej dynamicky napredujúcej spoločnosti, ako je JTI,“ uviedol Martin Jaroš.
JTI je japonská tabaková spoločnosť, ktorá vlastní značky cigariet, ako sú Winston alebo Camel. Zároveň má aj najvyšší podiel v ich predaji. So značkou Logic je hráčom i na trhu elektronických cigariet. Spoločnosť funguje v 120 krajinách.