logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • IKEA Slovensko v minulom fiškálnom roku dosiahla zisk 130 milliónov eur. To v porovnaní s rokom...
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...

Za slané pochutiny dali Slováci vlani cez sto miliónov eur, kupujú hlavne chipsy

22. júna 2017
Správy 0
2934
Za slané pochutiny dali Slováci vlani cez sto miliónov eur, kupujú hlavne chipsy

Viac ako sto miliónov eur zaplatili Slováci vlani podľa údajov spoločnosti Nielsen za slané snacky. Najčastejšie si kupovali zemiakové lupienky, ktorých skonzumovali viac než 5 tisíc ton, čo činí viac ako kilogram na človeka.

Zemiakové lupienky tvoria podľa údajov spoločnosti Nielsen takmer tretinu tržieb z celej kategórie slaných pochutin. Chipsy každoročne narastajú v predaných hodnotách aj objeme. V minulom roku ich Slováci spotrebovali o 12 % viac v porovnaní s rokom 2015. Tradične sa u nás najviac predávali klasické solené chipsy a chipsy s príchuťou paprika. Fakt, že sa na Slovensku pochutinám darí, do značnej miery využívajú aj výrobcovia, ktorí sa zameriavajú i na ďalšie kategórie slaných snackov.

Prečítajte si tiež
Český výrobca slaných pochutín plánuje rozšíriť výrobu napriek koronakríze

Cheetos sú novinkou na trhu

Od júna predáva PepsiCo na slovenskom trhu novinku Cheetos, ktorá patrí do extrudátov, teda slaných pochutín vyrábaných zo zmesi cesta, ktorá vďaka zmene tlaku expanduje do požadovanej formy. Práve táto skupina snackov zaznamenáva už tretí rok po sebe nárast v tržbách aj objemoch predaja. Podľa údajov agentúry Nielsen sa ich v minulom roku predalo takmer 3 tisíc ton a v súčasnosti tvoria 18 % z celkovej kategórie slaných pochutín.

Prečítajte si tiež
Tovar&Predaj 3 – 4/2021: Impulz si hľadá cestu späť

„Rozhodli sme sa rozšíriť naše portfólio snackov o Cheetos. Ide o celosvetovo známu a obľúbenú značku s dlhoročnou históriou,“ uviedol Josef Neumann, generálny riaditeľ PepsiCo pre SR, ČR a pobaltské krajiny. „Chceme rásť minimálne tak ako s chipsami Lay’s, ktoré za uplynulé štyri roky navýšili svoj podiel na trhu dvojnásobne,“ doplnil Josef Neumann.

Súvisiace články:

Český výrobca slaných pochutín plánuje rozšíriť výrobu napriek koronakríze Tovar&Predaj 3 – 4/2021: Impulz si hľadá cestu späť Jakub Berčík: Sila zvyku pri nákupe potravín

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera