Svetová modelka Heidi Klum pripravila pre maloobchodný reťazec Lidl svoju vlastnú módnu kolekciu. Na trh ju uvedú koncom tohto roku. Lidl o kolekcii hovorí, že predstavuje kvalitnú módu dostupnú pre každého.
Práve kolekcia modelky odštartuje týždňové ponuky oblečenia, které sa pod názvom Lidl Fashion Week budú opakovať viackrát ročně vo všetkých krajinách, kde Lidl pôsobí. Počas týchto týždňových ponúk bude reťazec predstavovať vždy iné módne kolekcie, ktoré budú na všetkých trhoch rovnaké.
„Dúfam, že kolekcia, ktorú som navrhla pre Lidl, sa ľuďom bude páčiť. Lidl má, rovnako ako ja, nastavené veľmi vysoké štandardy a ponúka produkty výbornej kvality za vynikajúce ceny. Je to skvelé, pretože móda by mala prinášať radosť a každý by mal mať možnosť dopriať si toto potešenie,“ myslí si nemecká modelka. „Heidi Klum je správnou voľbou pre našich zákazníkov,“ povedal Matúš Gála, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika. Lidl sa už dlhšiu dobu snaží zbaviť imidžu lacného diskontu, ale cieli viac na ľudí s vyššími príjmami, ktorí hľadajú lepšiu kvalitu. Angažovanie Heidi Klum má tiež prispieť k zlepšeniu obrazu reťazca.