
Do konca leta bude trvať druhý ročník porovnávacieho testu Súboj chutí, v ktorom záujemcovia rozhodujú, či im viac chutí Coca-Cola alebo Pepsi. Tohtoročnou novinkou je, že okrem bežných colových nápojov sa budú v slepom teste hodnotiť i nápoje bez kalórií.
Súboj chutí organizuje spoločnosť PepsiCo, tento rok sa o desiatky zvýši počet miest, kam príde road show, budú to napríklad festivaly či športové akcie. „Novinkou sú i menšie mobilné testovacie jednotky. Vďaka nim sa ľudia zapoja do druhého ročníka Súboja chutí i na miestach, ako sú prírodné kúpaliská, parky či centrá miest,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi na Slovensku a v Česku. Záujemcovia sa budú môcť do testu zapojiť i doma pomocou špeciálnych balíčkov, ktoré získajú na sociálnych sieťach po zaregistrovaní sa do kampane.
Pepsi s cukrom si ako chutnejší colový nápoj vybralo vlani 58 percent Slovákov. Do porovnávania sa minulé leto zapojilo sedemtisíc ľudí. Slováci majú podobné chute ako Česi. U nich tiež zvíťazila Pepsi, získala si 60 percent ochutnávajúcich. Slepý test colových nápojov Súboj chutí sa v USA organizuje už viac ako štyridsať rokov.