logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Špeciálne hliadky budú ponúkať mliečne výrobky. Ich spotreba je len 169 kilov ročne na obyvateľa

15. mája 2017
Správy 0
1596
Špeciálne hliadky budú ponúkať mliečne výrobky. Ich spotreba je len 169 kilov ročne na obyvateľa

Mliečnu hliadku, ktorá bude okoloidúcim ponúkať mlieko a mliečne výrobky, stretnú zajtra 16. mája obyvatelia ôsmich slovenských miest. Tretí májový utorok sa uskutoční už šesťdesiaty svetový deň mlieka. Cieľom akcie je zvýšiť povedomie o dôležitosti konzumácie mlieka a mliečnych výrobkov.

Priemerná spotreba mlieka a mliečnych výrobkov síce v posledných rokoch rastie, v roku 2015 to bolo 169,2 kilogramu na obyvateľa, ale odporúčaná dávka je podľa Svetovej zdravotníckej organizácie 220 kilogramov. Napríklad v Holandsku to bolo v roku 2011 priemerne 349 kilogramov a vo Fínsku až 396 kilov na obyvateľa.

Aktivita Mliečne hliadky je súčasťou projektu Slovenská mliečna rodina, v rámci ktorého prebieha propagačná a komunikačná kampaň na podporu spotreby mlieka a mliečnych výrobkov pôvodom zo Slovenska. Tento projekt je financovaný z prostriedkov Mliečneho fondu, ktorý združuje 570 slovenských producentov mlieka a mliečnych výrobkov. Hliadky bude možné stretnúť od siedmej hodiny ráno až do dvanástej hodiny na týchto miestach:

Bratislava: Námestie SNP, Obchodná ulica, Poštová ulica, Hodžovo námestie a späť

Trenčín: Mierové námestie, Matúšová ulica, Mariánske námestie, Farská ulica a späť

Levice: Námestie hrdinov, Ulica SNP, Ulica Ľ. Štúra, Ulica sv. Michala, OC Dituria a späť

Dunajská Streda: Korzo B. Bartóka

Košice: Hlavné námestie, Hlavná ulica, Biela ulica, Kováčska ulica, Mlynská ulica a späť

Nitra: Staničná ulica, pred Železničnou stanicou, Štefánikova trieda, Svätoplukovo nám. a späť

Banská Bystrica: Námestie SNP, Nám. Š. Moyzesa, Dolná ulica a späť

Žilina: Mariánske námestie, Hodžova ulica, Dolný Val, Mirage shopping center, Radničná ulica a späť

Okrem toho sa bude na facebookovej stránke Slovenské mlieko konať súťaž, ktorej cieľom je nájsť najkrajší mliečny úsmev. Najlepšie fotografie vylosujú a desiatich víťazov odmenia reklamnými predmetmi Slovenská mliečna rodina.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera