logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Špeciálne hliadky budú ponúkať mliečne výrobky. Ich spotreba je len 169 kilov ročne na obyvateľa

15. mája 2017
Správy 0
1481
Špeciálne hliadky budú ponúkať mliečne výrobky. Ich spotreba je len 169 kilov ročne na obyvateľa

Mliečnu hliadku, ktorá bude okoloidúcim ponúkať mlieko a mliečne výrobky, stretnú zajtra 16. mája obyvatelia ôsmich slovenských miest. Tretí májový utorok sa uskutoční už šesťdesiaty svetový deň mlieka. Cieľom akcie je zvýšiť povedomie o dôležitosti konzumácie mlieka a mliečnych výrobkov.

Priemerná spotreba mlieka a mliečnych výrobkov síce v posledných rokoch rastie, v roku 2015 to bolo 169,2 kilogramu na obyvateľa, ale odporúčaná dávka je podľa Svetovej zdravotníckej organizácie 220 kilogramov. Napríklad v Holandsku to bolo v roku 2011 priemerne 349 kilogramov a vo Fínsku až 396 kilov na obyvateľa.

Aktivita Mliečne hliadky je súčasťou projektu Slovenská mliečna rodina, v rámci ktorého prebieha propagačná a komunikačná kampaň na podporu spotreby mlieka a mliečnych výrobkov pôvodom zo Slovenska. Tento projekt je financovaný z prostriedkov Mliečneho fondu, ktorý združuje 570 slovenských producentov mlieka a mliečnych výrobkov. Hliadky bude možné stretnúť od siedmej hodiny ráno až do dvanástej hodiny na týchto miestach:

Bratislava: Námestie SNP, Obchodná ulica, Poštová ulica, Hodžovo námestie a späť

Trenčín: Mierové námestie, Matúšová ulica, Mariánske námestie, Farská ulica a späť

Levice: Námestie hrdinov, Ulica SNP, Ulica Ľ. Štúra, Ulica sv. Michala, OC Dituria a späť

Dunajská Streda: Korzo B. Bartóka

Košice: Hlavné námestie, Hlavná ulica, Biela ulica, Kováčska ulica, Mlynská ulica a späť

Nitra: Staničná ulica, pred Železničnou stanicou, Štefánikova trieda, Svätoplukovo nám. a späť

Banská Bystrica: Námestie SNP, Nám. Š. Moyzesa, Dolná ulica a späť

Žilina: Mariánske námestie, Hodžova ulica, Dolný Val, Mirage shopping center, Radničná ulica a späť

Okrem toho sa bude na facebookovej stránke Slovenské mlieko konať súťaž, ktorej cieľom je nájsť najkrajší mliečny úsmev. Najlepšie fotografie vylosujú a desiatich víťazov odmenia reklamnými predmetmi Slovenská mliečna rodina.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera