
Lidl od polovice mája rozbehne svoju každoročnú marketingovú kampaň s postavičkami pre deti stikeez. Zatiaľ čo v minulosti mali podobu futbalistov či zvierat z podmorského sveta, teraz to budú figúrky v tvare ovocia a zeleniny.
Zákaznicí dostanú za každých päťnásť eur nákupu jeden balíček s figúrkou stikee. Záujemcovia si naviac môžu jednotlivé balíčky aj kúpiť, a to za 0,49 eur. Figúrky je možné ukladať do zberateľského albumu v tvare debničky, ktoré stojí 2,49 eur, súčasťou albumu je spoločenská hra a tiež hracia kocka. Ďalšou možnosťou je uskladnenie v špeciálnom vrecúšku za 0,99 eur.
Celá kolekcia obsahuje 24 figúrok, vymieňať si postavičky bude možné na facebookovom profile Lidl Slovensko. Akcia skončí vyčerpaním zásob. Súčasťou kampane je aj možnosť stiahnuť si aplikáciu pre smartfóny a tablety, ktorá obsahuje hru pre deti.
Ako vyzerá reklama na stikeez v Lidli: