logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Pavel Vavřínek bol vymenovaný za nového obchodného riaditeľa spoločnosti Mastercard s účinnosťou...
  • Maloobchodné tržby na Slovensku zaznamenali vo februári 2021 výrazný medziročný pokles, a to...
  • Dopyt po rastlinných produktoch každým rokom rastie v celej Európe. Podľa dát zozbieraných...
  • Spoločnosť Billa má od 1. apríla 2021 nového generálneho riaditeľa. Stal sa ním Arnd Riehl,...

Praclík, potraviny a občerstvenie v jednom, otvoril prvé tri prevádzky

5. mája 2017
Správy 0
2949
Praclík, potraviny a občerstvenie v jednom, otvoril prvé tri prevádzky

V Bratislave na Krížnej, Rajskej a Obchodnej ulici otvorili prvé prevádzky siete Praclík, ktorá sa zameriava na potraviny a rýchle občerstvenie. Sloganom novej značky je Čerstvo, chutne a rýchlo. Ďalšie predajne by mali pribudnúť v okolí hlavného mesta, do regiónov by sa mali rozšíriť na budúci rok vo forme franšízy.

Praclík je príkladom podnikania, ktoré je dnes stále populárnejšie, a vyznačuje sa spájaním predaja potravin a rýchleho občerstvenia. Majiteľom Praclíku je Peter Seidner, ktorý pracoval ako obchodný riaditeľ maloobchodného reťazca Billa a stál i za vznikom siete Moja Samoška/Terno. Ako napísal portál www.mediawatch.dog, znenie sloganu Čerstvo, chutne a rýchlo a logo Praclíku si už pred rokom registrovala spoločnosť Retail management consulting.

„V dnešnej uponáhľanej dobe sme hľadali niečo rýchle, čerstvé a chutné, no nechceme byť fastfood ani pekáreň. Vytvárame úplne nový koncept,“ povedal pre server www.etrend.sk Peter Seidner. V ponuke Praclíku sú napríklad obložené žemle, bagety, koláče, káva, ale aj sladkosti či ovocie. Hlavne pre študentov sú určené finančne výhodnejšie desiatové balíčky. Filozofiou nových obchodov Praclík je, že zákazník si v nich kúpi potraviny či občerstvenie na celý deň, od raňajok po večeru.  

Foto: facebook Praclíku

Súvisiace články:

Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesco Stores SK: Najbližšie roky budeme rásť Potravinárske prevádzky sprísnili hygienický režim Asko – Nábytok v lete uvedie do prevádzky pobočku v Prešove

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

V akých formátoch najčastejšie nakupujete?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 11.1k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.4k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.5k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 7.1k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.9k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, online

28. – 30. 6. 2021, SALIMA, Brno

4. – 7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédiá

Bezobalové nakupovanie je zážitkové

8. marca 2021

Tradičný domáci reťazec sa inšpiroval folklórom a tradíciami

27. januára 2021

Profily

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom

5. februára 2021

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera