
V Bratislave na Krížnej, Rajskej a Obchodnej ulici otvorili prvé prevádzky siete Praclík, ktorá sa zameriava na potraviny a rýchle občerstvenie. Sloganom novej značky je Čerstvo, chutne a rýchlo. Ďalšie predajne by mali pribudnúť v okolí hlavného mesta, do regiónov by sa mali rozšíriť na budúci rok vo forme franšízy.
Praclík je príkladom podnikania, ktoré je dnes stále populárnejšie, a vyznačuje sa spájaním predaja potravin a rýchleho občerstvenia. Majiteľom Praclíku je Peter Seidner, ktorý pracoval ako obchodný riaditeľ maloobchodného reťazca Billa a stál i za vznikom siete Moja Samoška/Terno. Ako napísal portál www.mediawatch.dog, znenie sloganu Čerstvo, chutne a rýchlo a logo Praclíku si už pred rokom registrovala spoločnosť Retail management consulting.
„V dnešnej uponáhľanej dobe sme hľadali niečo rýchle, čerstvé a chutné, no nechceme byť fastfood ani pekáreň. Vytvárame úplne nový koncept,“ povedal pre server www.etrend.sk Peter Seidner. V ponuke Praclíku sú napríklad obložené žemle, bagety, koláče, káva, ale aj sladkosti či ovocie. Hlavne pre študentov sú určené finančne výhodnejšie desiatové balíčky. Filozofiou nových obchodov Praclík je, že zákazník si v nich kúpi potraviny či občerstvenie na celý deň, od raňajok po večeru.
Foto: facebook Praclíku