logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Lidl má vlastné lesy v Tatrách, prispievajú na ne zákazníci kúpou minerálky

4. mája 2017
Správy 0
2195
Lidl má vlastné lesy v Tatrách, prispievajú na ne zákazníci kúpou minerálky

Za každú predanú minerálku privátnej značky Saguaro vyčleňuje obchodný reťazec Lidl jeden cent na kúpu a výsadbu malých stromov. Marketingová kampaň pod názvom Voda pre stromy v najbližšom čase prinesie do tatranských lesov 185 tisíc nových stromčekov.

V „Lidl lese“, ktorý sa rozprestiera vo Vysokých i Nízkych Tatrách, už bude celkovo 685 tisíc stromov na ploche väčšej ako 280 hektárov, čo je viac ako 400 futbalových ihrísk. „Tatry sú našim národným symbolom a chceme, aby ich naše deti poznali v ich plnej kráse,“ vyjadril sa Matúš Gála, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl na Slovensku. Diskontný reťazec pomáha zalesňovať kalamitou zničené lesné porasty od roku 2012, jeho zamestnanci navyše pravidelne každý rok stromy v Tatrách priamo vysádzajú. Aktuálna výsadba je plánovaná na prvú polovicu mája v národnom parku Nízke Tatry.

Prečítajte si tiež
Lidl otvoril novú predajňu v popradskom nákupnom parku

Známym vďaka stromom sa stal Lidl aj v susednej Českej republike, v tomto prípade však nešlo o pozitívnu aktivitu. Príchod nemeckého diskontu do Česka pred štrnástimi rokmi sprevádzalo kácanie stromov v blízkosti stavaných predajní, dôvodom malo byť aj to, že prekážali vo výhľade na obchody či na reklamné pútače. Na niektorých miestach stromy nezákonne vykácali neznámi páchatelia. Občianska iniciatíva vyhlásila bojkot Lidla. Reťazec sa nakoniec zaviazal k tomu, že začne stromy sám vysádzať.

Prečítajte si tiež
Kto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem?
Jem pre Zem

Súvisiace články:

Lidl otvoril novú predajňu v popradskom nákupnom parku Jem pre ZemKto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem? LidlLidl splnil cieľ plastovej stratégie s trojročným predstihom REmoveKaufland a Lidl spojili sily v projekte REmove pre čistejšiu planétu

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera