
Zákazníci si môžu v prvom slovenskom outletovom obchode Tchiba, ktorý sprevádzkovali v Bratislave na Obchodnej ulici, kúpiť zľavnený tovar zo starších kolekcií spoločnosti. Ide o prvú slovenskú predajňu v centre mesta, doterajších trinásť predajní mohli zákazníci nájsť iba v nákupných centrách veľkých miest.
„Citlivý výber miest pre naše nové obchody je rozhodujúci. Až doteraz to boli lokality, kde chodí pravidelne množstvo zákazníkov. Obchodná ulica v Bratislave je prvé miesto, kde otvárame obchod v centre mesta, pretože podľa našich prieskumov vieme, že náš koncept je dostatočne známy, a teda môžeme osloviť aj skupinu zákazníkov v iných než čisto nákupných situáciách,“ uviedol Tomáš Zahradník, riaditeľ obchodov spoločnosti Tchibo Slovensko.
Poloha na Obchodnej ulici je podľa firmy pre tento typ predajne najlepším riešením, pretože obchodné centrá outletové obchody príliš nevítajú. V budúcnosti plánuje Tchibo predajne obohatiť o ďalší formát, takzvaný pop-up store, teda dočasné predajné miesta, ktoré sú otvorené v priemere len dva až tri mesiace.
Obchody Tchiba v sebe spájajú kávové občerstvenie, predaj zrnkovej i mletej praženej kávy a každý týždeň prinášajú kolekciu spotrebného tovaru. Nová predajňa však nebude mať tento model, ale ponúkne len akciové ceny – v niektorých prípadoch sa bude tovar predávať so zľavou až sedemdesiat percent. Okrem spotrebného tovaru tu zákazníci nájdu aj kávu.