logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

Víťazom súťaže Mastercard Obchodník roku je Martinus. Cenu verejnosti získal Lidl

27. apríla 2017
Správy 0
1651
Víťazom súťaže Mastercard Obchodník roku je Martinus. Cenu verejnosti získal Lidl

Absolútnym víťazom a držiteľom titulu Mastercard Obchodník roka 2016 sa stal, rovnako ako v predošlých troch rokoch, Martinus. Bol ocenený aj v rámci odborovej kategórie ako Mastercard Obchodník s knihami 2016. Medzi ďalších víťazov odborových kategórií patrí Lidl Slovenská republika, dm drogerie markt, Deichmann, Sportisimo, Nay, Merkury Market, Ikea a alza.sk. Víťaza v kategórii Mastercard Cena verejnosti 2016 vybrali zákazníci hlasovaním na internete a prostredníctvom sms, najviac hlasov získal rovnako ako vlani Lidl Slovenská republika.

„Najobľúbenejších obchodníkov v jednotlivých kategóriách maloobchodu vyberali slovenskí zákazníci.  Výsledky preto odrážajú ich vlastnú skúsenosť s kvalitou ponuky a služieb. Absolútne víťazstvo obhájilo už štvrtýkrát kníhkupectvo Martinus, ktoré sa dlhodobo teší vysokej dôvere a lojalite zákazníkov,“ povedal Josef Machala, Mastercard Rewards Program Leader. Na druhom mieste sa v kategórii Absolútny víťaz presadila dm drogerie markt a na treťom mieste sa umiestnila spoločnosť Lidl Slovenská republika.

Celkový víťaz aj víťazi v jednotlivých sortimentných kategóriách boli určení na základe výsledkov rozsiahleho reprezentatívneho výskumu spoločnosti GfK Czech na vzorke 1 500 respondentov z celej Slovenskej republiky. Hodnotenými parametrami bolo spontánne menovanie predajne (top of mind), počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami (sortiment, kvalita, personál, služby, usporiadanie).

Kto zvíťazil v jednotlivých odborových kategóriách?

1. Cenu v kategórii Mastercard Obchodník s potravinami 2016 vyhral vďaka vysokej dôvere a lojalite zákazníkov Lidl Slovenská republika, na druhom mieste sa umiestnil Kaufland a na treťom mieste je Tesco.

2. Víťazom kategórie Mastercard Obchodník s drogériou a parfumériou 2016 sa stala spoločnosť dm drogerie markt, druhé miesto získala 101 Drogerie a tretie Teta Drogerie.

3. Ocenenie v kategórii Mastercard Obchodník s odevmi a obuvou 2016 vyhrala spoločnosť Deichmann, na druhom mieste sa umiestnila Zara a na treťom F&F.

4. Víťazom v kategórii Mastercard Obchodník so športovými odevmi a potrebami 2016 sa stalo Sportisimo. Na druhom mieste sa umiestnil Sports Direct a na treťom Decathlon.

5. Víťazom kategórie Mastercard Obcho dník s elektronikou 2016 sa opäť stal Nay, na druhom mieste skončil Datacomp a na treťom mieste Okay.

6. Cenu Mastercard Obchodník s knihami 2016 získal Martinus (na foto) , na druhom mieste Panta Rhei a treťom bux.sk/Mediaklub.

7. Víťazom v kategórii Mastercard Obchodník pre dom, záhradu a chovateľov 2016 sa stal prvýkrát Merkury Market, na druhom mieste sa umiestnil Hornbach a na treťom Obi.

8. Cenu Mastercard Obchodník s nábytkom a bytovými doplnkami 2016 získala opäť Ikea. Na druhom mieste je Jysk a tretí sa umiestnil Merkury Market.

9. Cenu Mastercard Internetový obchodník 2016 získal už štvrtýkrát portál alza.sk, na druhom mieste sa umiestnil Mall.sk a na treťom hej.sk.

V kategórii Mastercard Cena verejnosti 2016 zvíťazila spoločnosť Lidl Slovenská republika, rovnako ako v predchádzajúcich troch rokoch. Prvé miesto jej zabezpečilo 52 561 hlasov, na druhom mieste je dm drogerie markt s 32 825 hlasmi a Martinus s 27 119 hlasmi na treťom mieste. Zákazníci hlasovali prostredníctvom internetových stránok www.obchodnik-roka.sk a sms správ od 16. januára do 31. marca 2017. Do hlasovania sa zapojilo celkovo 79 919 ľudí, 74 840 hlasovalo prostredníctvom internetových stránok a 5 079 poslalo súťažnú sms. Celkovo hlasujúci udelili v ankete 595 049 platných hlasov.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera