logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Čo naozaj chcú mileniáli? Namiesto e-shopov kamenné obchody

7. apríla 2017
Správy 0
2356
Čo naozaj chcú mileniáli? Namiesto e-shopov kamenné obchody

Prieskum spoločnosti CBRE spochybnil zaužívané mýty o generácii mileniálov. Nie je vraj pravda, že dávajú prednosť nakupovaniu on-line. Viac ako dve tretiny z nich si radšej zájdu do kamenného obchodu, kde vec uvidia a hneď si ju aj odnesú.

Mileniáli sú podľa mnohých odborníkov znalci moderných technológií, čo sa má prejavovať i v tom, že miestom nákupu je pre nich hlavne internet. Podľa prieskumu CBRE, medzinárodnej spoločnosti zameriavajúcej sa na podnikanie v oblasti komerčných realít, ale sedemdesiat percent mileniálov dáva prednosť nakupovaniu v bežných obchodoch pred nákupom na internete a nie je pravdepodobné, že by sa to v budúcnosti malo dramaticky zmeniť.

„Z perspektívy maloobchodu je isté, že kamenný obchod si pre zákazníka zachová svoj význam. Zdá sa, že internetové nakupovanie je len doplnkom nakupovania v obchode a nie jeho priamou alternatívou. Znamená to, že maloobchodníci musia ponúknuť presvedčivé a unikátne zážitky, aby poskytli zákazníkom dôvod sa vracať,“ povedala Katarina Brydone, Head of Retail v spoločnosti CBRE.

Spoločnosť zrealizovala výskum, v rámci ktorého sa pýtali trinástich tisícok mileniálov vo veku 22 až 29 rokov na ich životný štýl. Mileniáli sú prvou generáciou, o ktorej sa dá povedať, že je digitálna. Zvykli si na okamžitý prístup k informáciam na sieti a rovnakú rýchlosť čakajú aj od nákupov. Takmer polovica respondentov chce mať možnosť získať žiadaný produkt hneď. To má byť jedna z príčin, prečo stále volí hlavne priamy nákup v kamenných obchodoch. Cez internet si mileniáli zaobstarávajú len 27 percent nákupov.

Ak už zákazník-mileniál nakupuje cez internet, chce, aby mu nákup doručili až do domu. Dve tretiny respondentov uvedli, že dávajú prednosť doručeniu domov, potom nasledovalo doručenie na pracovisko a na poslednom mieste sa umiestnila možnosť „click and collect“, kedy si zákazník tovar vyzdvihne vo vybranej predajni.

Foto: pixabay.com

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok