
Maloobchodný reťazec Lidl zvíťazil v ankete Best Buy Award 2017/2018, ktorá zohľadňuje najlepší pomer ceny a kvality na trhu. Okrem toho získal osem prvenstiev v jednotlivých kategóriách ankety (napríklad maloobchodný reťazec, pekárenské výrobky či mlieko), v ktorej spotrebitelia hlasovali prostredníctvom internetu.
„Ocenenia Best Buy sú dôkazom, že v Lidli sa zákazníci naozaj nemusia rozhodovať medzi kvalitou a cenou, u nás totiž nájdu oboje. Sú o to hodnotnejšie, že o nich rozhodli tí najdôležitejší – naši zákazníci,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca Lidlu Slovenská republika. Išlo o druhý ročník prieskumu Best Buy Award na Slovensku. V ročníku 2015/2016 získal Lidl takisto osem prvenstiev, vrátane hlavnej kategórie.
Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia Icertias – International Certification Association, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. Prieskum sa na Slovensku realizoval vo februári tohto roku na vzorke 1 200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Otázky v prieskume Best BuyAward boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.