logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Kongres Samoška: Ako zvýšiť predaj chladených výrobkov

23. marca 2017
Správy 0
1840
Kongres Samoška: Ako zvýšiť predaj chladených výrobkov

Namiesto bieleho pozadia, ktoré splýva s výrobkami, sa pre chladený tovar v obchodoch oveľa viac hodí pozadie tmavé. To dává produktom vyniknúť. Medzi ďalšie opatrenia, ktoré pomôžu zvýšiť predaj chladených produktov, patrí podľa Mateja Mikulu, manažéra obchodu v spoločnosti Pan-Dur, i umiestnenie dverí na chladiace vitríny.

Chlad odrádza zákazníkov zdržať sa dlhšie a viac nakúpiť. „Použitie dverí zvýši teplotu v okolí, čo nákup hlavne v lete veľmi spríjemní,“ uviedol Matej Mikula. K ďalším úpravám patrí dostatočné osvetlenie chladiacej vitríny či reklamné pútače umiestnené nad vitrínami, aby nezakrývali výhľad na tovar.

Prečítajte si tiež
Yeme otvorí prvú predajňu v bratislavskej Petržalke

Úprava miesta, kde sa nachádzajú chladené potraviny, môže podľa Mateja Mikulu zvýšiť predaj o desať až tridsať percent. Okrem toho sa šetrí aj energia. Napríklad použitím dverí v chladiacich vitrínach sa ušetrí až sedemdesiat percent energie.

Prečítajte si tiež
Obalko 9 preskúma tri dimenzie obalov

 

Súvisiace články:

Yeme otvorí prvú predajňu v bratislavskej Petržalke Obalko 9 preskúma tri dimenzie obalov Jubilejný kongres OBALKO 10 zverejnil kompletný konferenčný program Jubilejný SLOVLOG detailne preskúma vplyv vyšších nákladov v logistike

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera