
Slovenský výrobca mäsových výrobkov Mecom prichádza po štyroch rokoch s novým dizajnom svojich výrobkov.
„Nastal čas na omladenie značky prostredníctvom jej obalov. Svojou farebnosťou upútajú a inšpirujú všetky vekové kategórie. Hlavným cieľom bolo vytvoriť svieži, moderný a profesionálny dizajn výrobkov, ktorý bude zodpovedať novým trendom, bude atraktívny pre zákazníka a upevní silnú pozíciu značky na trhu,“ vysvetľuje zámery spoločnosti Dušan Nochta, brand manažér značky Mecom. Distribúcia výrobkov v nových obaloch prebieha od začiatku roka a v marci bude spustená plošná marketingová kampaň.
Hlavným znakom nového dizajnu je krájacia doska. „Doska na krájanie je neodmysliteľnou súčasťou prípravy a konzumácie našich výrobkov, preto sme si ju vybrali aj za základný prvok komunikácie i obalov výrobkov,“ popisuje Dušan Nochta. Súčasťou obalu je vždy aj recept s fotografiou. Na obale je aj odkaz na web www.viemecovamchuti.sk, kde zákazníci nájdu ďalšie recepty od Mecomu. „Pre nakupujúcich aj obchodných partnerov je dôležité, aby vedeli svoje obľúbené produkty jednoducho nájsť aj teraz, a preto sme pri pultových položkách ponechali doterajšie farebné prevedenie a zakomponovali ho do nového dizajnu,“ doplnil Dušan Nochta.
Spoločnosť Mecom Group je členom Carnibona Group, ktorá působí v oblasti spracovania mäsa v stredoeurópskom regióne. Vznikla v roku 2008 postupným zlučovaním významných mäso spracujúcich spoločností s dlhoročnou tradíciou na Slovensku, v Maďarsku a v Českej republike.