Nová privátna značka kozmetiky Pro Formula, ktorú od marca do predaja uviedol maloobchodný reťazec Tesco, zahŕňa celkom 180 výrobkov, medzi ktorými sú šampóny, sprchové gély, zubné kefky, soli do kúpeľa i potravinové doplnky.
Napríklad rad šampónov zahŕňa osem druhov, z toho dva pre mužov a štyri kondicionéry. Výber je ešte širší pri sprchových géloch s 22 rôznymi druhmi. ,,Zákazníci nám povedali, že chcú mať možnosť vybrať si produkty, ktoré zodpovedajú nielen ich vlasom alebo typu pokožky, ale aj štýlu a životnému tempu. To je dôvod, prečo sme vyvinuli takú širokú ponuku. Tak zabezpečíme, aby si každý zákazník našiel správny typ produktu,“ povedala Małgorzata Reiss-Wanat, manažérka značky Pro Formula.
Značka Pro Formula ponúka tiež zubné pasty a ústne vody, deodoranty, starostlivosť o pleť a produkty ženskej starostlivosti. Sortiment zahŕňa aj elektrické kefky na zuby, holiace strojčeky a príslušenstvo pred a po holení, ako aj všetky druhy vložiek. Okrem toho existuje Pro Formula Kids, dcérska značka, zameraná na detské zuby.