logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Kaufland a Coop Jednota chcú postupne obmedziť igelitové tašky. Pripojili sa k výzve ministerstva životného prostredia

17. februára 2017
Správy 0
2422
Kaufland a Coop Jednota chcú postupne obmedziť igelitové tašky. Pripojili sa k výzve ministerstva životného prostredia

Jeden obyvateľ Slovenska spotrebuje ročne v priemere 466 igelitových tašiek, európsky priemer je pritom o polovicu nižší. K iniciatíve Slovensko bez igelitových tašiek, ktorú vyhlásilo Ministerstvo životného prostredia, sa pripojili prvé dva maloobchodné reťazce Kaufland a Coop Jednota. Tie chcú vo svojich obchodoch používanie igelitiek podstatne obmedziť.

Sieť Kaufland chce tento rok spustiť dlhodobý projekt, ktorého cieľom bude postupne odstrániť ekologicky nevyhovujúce tašky z predaja. Coop Jednota ich chce tiež obmedzovať.

Spoločnosti, ktoré sa zapojili do iniciatívy Slovensko bez igelitových tašiek, o tom môžu informovať prostredníctvom loga Bez igelitiek. „Ide o otvorený záväzok voči zákazníkom, že sa aktívne zapojili do znižovania spotreby neekologických tašiek. Som rád, že iniciatíva našla odozvu aj medzi najvýznamnejšími hráčmi v slovenskom maloobchode,“ uviedol minister životného prostredia László Sólymos.

Envirorezort do parlamentu predložil i legislatívnu úpravu, ktorá má za cieľ obmedziť spotrebu igelitových tašiek, a to prostredníctvom ich spoplatnenia a povinnosti ponúkať aj ekologickú alternatívu. Novela zákona o odpadoch je reakciou na smernicu Európskej únie, ktorá členským štátom ukladá povinnosť dosiahnuť trvalé zníženie spotreby ľahkých plastových tašiek, ktoré predstavujú významný ekologický problém.

K obmedzeniu igelitových tašiek pristúpilo aj Tesco, zákaznící využívajúci online nákup sa možu rozhodnúť, či im objednávku doručia v igelitkách ale nie. V susednom Česku maloobchodný reťazec Lidl oznámil, že od marca tohto roku prestane vo svojich obchodoch predávať igelitové tašky, namiesto nich ponúkne zákazníkom papierovú alternatívu alebo pevnú plastovú tašku, ktorá sa dá používať dlhodobo.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera