logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

V januárových zľavách sa najčastejšie kupuje móda. Najviac peňazí ale Slováci minú na elektroniku

10. februára 2017
Správy 0
1944
V januárových zľavách sa najčastejšie kupuje móda. Najviac peňazí ale Slováci minú na elektroniku

Počas januárových výpredajov nakupovali Slováci hlavne oblečenie, ale najviac peňazí boli ochotní investovať do elektroniky, priemerne to bolo 96 eur za transakciu v obchodoch s počítačmi, tabletmi alebo mobilmi. Ukazuje to analýza dát z januárových nákupov platobnými kartami UniCredit Bank.

Za jeden výhodný nákup Slováci v januári zaplatili priemerne 85 eur. „Tento rok sme v priebehu prvých troch týždňov v januári zaznamenali takmer o jedenásť percent viac transakcií než minulý rok. Z priemerných súm je jasne vidieť, že zľavy sú pre Slovákov skutočne veľkým lákadlom, a neváhajú si počas nich aj po náročných Vianociach urobiť radosť,“ hovorí Zuzana Ďuďáková, hovorkyňa UniCredit Bank.

Zľavám tradične dominujú nákupy oblečenia a módnych doplnkov, tento tovar Slováci v januári nakupovali v 34 percentách prípadov. Na druhom mieste bolo vybavenie do domácnosti (32 percent) a na treťom elektronika (12 percent). Na ďalších miestach sa zhodne s jedenástimi percentami objavili cestovanie a zábava.

.„V predvianočnom období nakupujeme najmä darčeky pre rodinu a blízkych, ale na začiatku roka už myslíme aj na seba. Čím ďalej tým viac sa presadzujú aj nákupy špecifických drahších položiek súvisiacich napríklad s našimi koníčkami. V prípade mladých typicky nové hry na nový počítač alebo konzolu, ktorú si našli pod stromčekom. Rodičia potom v zľavách výhodne zariaďujú domácnosť, alebo si kupujú dovolenku,“ upresňuje Ďuďáková.

Aj v zahraničí Slováci najviac míňali na oblečenie

Slováci za zľavami cestujú aj do zahraničia, najobľúbenejšou destináciou je Viedeň. Na rozdiel od tuzemských obchodov tam najradšej míňajú na zábavu, najviac peňazí však rovnako ako doma zaplatia za oblečenie. Jeden nákup za hranicami v priemere vyjde na 83 eur. „V januári však padli v zahraničí  aj vyššie sumy za oblečenie, napríklad v jednom  svetovom nákupnom centre  vo výške 6 700 eur,“ dopĺňa Zuzana Ďuďáková.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera