logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

Lidl otvoril druhú predajňu v Spišskej Novej Vsi, má širšie uličky aj toalety

7. februára 2017
Správy 0
2855
Lidl otvoril druhú predajňu v Spišskej Novej Vsi, má širšie uličky aj toalety

V poradí 127. predajňu otvoril Lidl včera 6. februára v Spišskej Novej Vsi. Ide už o druhú prevádzku v tomto meste. Nový obchod je podľa vyjadrenia Lidla doteraz technologicky i vzhľadovo najmodernejší. Je to šiesta predajňa, ktorú reťazec na Slovensku zariadil podľa nového konceptu.

Filiálka, ktorá sa nachádza na Duklianskej ulici, má rozlohu 1 200 metrov štvorcových. Obchod má vlastnú pekáreň. Pre nakupujúcich je pripravených 97 parkovacích miest, z toho štyri sú vyhradené pre telesne postihnutých.

V obchode sú širšie uličky, vďaka tomu má byť nákup pohodlnejší. Predajňa je tiež vzdušnejšie a presvetlenejšie. Novinkou sú zákaznícke toalety s prebaľovacími pultami a väčšie parkovacie miesta. „Ide o najmodernejšiu predajňu v portfóliu Lidla, jej výstavba trvala päť mesiacov. Zároveň ponúka aj vyšší komfort pre našich zamestnancov – ich priestory sú umiestnené na poschodí a nachádzajú sa v nich aj sprchy či školiaca miestnosť. V tejto predajni nájde uplatnenie viac ako tridsať zamestnancov,“ uviedol Róbert Flachbart, obchodný riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Nové predajne sú aj ekologickejšie, vybavené technológiami, ako napríklad spätné získavanie tepla z chladiarenských a mraziarenských zariadení, úsporné LED svietidlá v celom objekte či chladiarenské zariadenia obsahujúce chladivo na prírodnej báze. Na parkovisku sú pre zákazníkov pripravené aj nabíjacie stanice pre e-bicykle a e-automobily.

Lidl na Slovensku v 127 predajniach, troch logistických centrách a na centrále zamestnáva viac ako 3 800 ľudí. Diskontný reťazec na jeseň 2016 zvýšil všetkým zamestnancom predajní a skladov mzdy v priemere o dvadsať percent, teda o viac ako 130 eur. Nástupné platy sa zvýšili o 23 percent. Ďalšie zvýšenie platov je plánované od marca tohto roku. Bude plošné, v priemere pôjde o viac ako 5 percent.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera