logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program...
  • Snažíte sa, aby ste prilákali stále nových zákazníkov do svojej predajne a tým zvýšili svoje...
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...

Tovar&Predaj 1 – 2/2017: Šumivé víno a cukrovinky ako súčasť veľkonočných rituálov

2. februára 2017
Dáta 0
2064
Tovar&Predaj 1 – 2/2017: Šumivé víno a cukrovinky ako súčasť veľkonočných rituálov

Už aj na našom trhu sa začínajú presadzovať sezónne produkty a záujem o ne postupne narastá. Hoci slovenskí spotrebitelia sledujú zdravý životný štýl, čokoládu aj ďalšie cukrovinky si počas sviatkov ochotne doprajú. Dokonca sú v období Veľkej noci aj menej citliví na cenu, nakupujú viac a sú tiež ochotní viac utratiť.

Podľa prieskumu spoločnosti GfK výdavky na veľkonočné cukrovinky z roka na rok rastú. „Cukrovinky s veľkonočnou tematikou si len v marci 2016 kúpilo 70 percent domácností, z jedného nákupu si odniesli v priemere viac ako 240 gramov veľkonočných sladkostí, pričom zaplatili približne 2,70 eur,“ upresňuje Veronika Némethová, senior konzultantka spoločnosti. Najviac sa kupovali rôzne čokoládové vajíčka a figúrky.

Prečítajte si tiež
Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Sviatky budú bohatšie ako vlani

Základom úspechu je dobrá viditeľnosť produktov

Viacerí výrobcovia sa chystajú využiť zvýšený záujem o konkrétne produkty a vhodne ich podporiť na predajných plochách letákovými akciami, či dočasne zníženými cenami. V prípade spoločnosti Hamé to budú hlavne džemy, lekváre, ovocné náplne, rybie konzervy a kečupy. „K novým ovocným náplniam sme pre našich zákazníkov pripravili video recepty, ktoré budeme promovať na Facebooku a na weboch o varení,“ vysvetľuje marketingová manažérka firmy Viera Dvořáková. Podľa Kataríny Sonlajtnerovej, produktovej manažérky spoločnosti Penam Slovakia, je dôležité zabezpečiť, aby bol konkrétny sortiment pre zákazníka jasne viditeľný a rozpoznateľný medzi ostatným bežne používaným sortimentom: „Preto je potrebné vybrať vhodné umiestnenie výrobku. Predaju určite pomôžu aj POS materiály, ako napríklad woblery alebo letáky s informáciami k danému produktu. Tie predajcom radi dodáme.“

Prečítajte si tiež
Spoločnosť Mars má nového manažéra pre slovenský trh

K sviatkom patrí aj šumivé víno

Sviatky všeobecne zohrávajú veľmi veľkú úlohu aj pri spotrebe šumivých vín. „Z hľadiska nášho portfólia, šumivé vína majú najväčšiu sezónnu primárne na konci roka, na Vianoce a Silvestra.. Do veľkej miery ale zasahuje aj Veľká noc a letná sezóna,“ hovorí Miloslav Popovič, marketingový manažér spoločnosti Hubert J.E. Dopĺňa, že v období sviatkov Slováci siahajú po prémiovejších produktoch a radi si priplatia za kvalitu, v úzadí nezostávajú ani darčekové balenia. „Kúpyschopnosť obyvateľstva na Slovensku neustále rastie. Zákazníci sú náročnejší a vyberajú si na základe vzorca, pomer cena a kvalita.“

Viac o veľkonočných nákupoch si prečítate v časopise Tovar&Predaj 1 – 2/2017 v rubrice CatScan.

 

 

Súvisiace články:

Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Sviatky budú bohatšie ako vlani Spoločnosť Mars má nového manažéra pre slovenský trh Tomáš KautskýMondelēz menoval Tomáša Kautského obchodným riaditeľom pre slovenský a český trh

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Czech & Slovak Sustainability Summit predstavuje kompletný konferenčný program

Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program prvého ročníka summitu, ktorý sa uskutoční 20. apríla 2023 v kongresovom centre WPP Campus v Prahe. V dopoludňajšom programe vystúpia špičkoví odborníci na udržateľnosť s inšpiratívnymi prezentáciami a panelovými diskusiami na rôzne témy súvisiace s udržateľnosťou a podnikaním. V popoludňajšom programe bude predstavených 12 […]
Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera