
Spoločnost Kaufland chce zväčšiť ponuku od regionálnych výrobcov a dodávateľov vo svojich regáloch. Cieľom je zákazníkom ponúkať pestrejšie a miestne výrobky, ktorých je na pultoch pbchodných reťazcov ako šafránu.
Projekt sa spustil 18. januára. „Zákazníkom Kauflandu chceme ponúknuť čerstvosť a kvalitu pochádzajúcu priamo z ich regiónu, od lokálnych výrobcov, ktorí sa opierajú o osvedčené receptúry a výrobné postupy. Chceme dať príležitosť producentom regionálneho významu, ktorí dokážu obohatiť našu ponuku produktov typickými výrobkami vo svojom domovskom regióne,“ informoval o vzniku iniciatívy Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika.
V praxi to pre zákazníkov spoločnosti Kaufland bude znamenať, že v rámci svojho regiónu si budú môcť vybrať z ešte väčšej ponuky produktov, ktorá bude obsahovať lokálnych výrobcov. „Záleží nám na tom, aby v ponuke nachádzali aj dobre známe a obľúbené výrobky s regionálnou pečaťou. Aj takýmto prístupom deklarujeme, že pre slovenských výrobcov a dodávateľov sme a chceme byť aj naďalej silným a strategickým partnerom,“ dodáva Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.