logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Axasoft uviedla na slovenský trh elektronickú stravovaciu kartu Stravenku

17. januára 2017
Správy 0
3282
Axasoft uviedla na slovenský trh elektronickú stravovaciu kartu Stravenku

Spoločnosť Axasoft uviedla na slovenský trh nový produkt – elektronickú stravovaciu kartu s názvom Stravenka. Okrem toho, že ide o náhradu klasických gastrolístkov, prináša tiež možnosť bezkontaktnej platby a vzájomného preposielania finančných prostriedkov medzi držiteľmi karty. Kartou sa dá tiež zaplatiť za stravu a potraviny presne toľko, koľko používateľ karty skutočne minie.

Na rozdiel od klasických gastrolístkov, ktoré sa musia medzi zamestnancov rozdeľovať manuálne, sa prerozdeľovanie prostriedkov na karty Stravenka rieši jednoducho cez elektronický systém. Tento systém poskytuje užívateľom tiež prehľad o minutých prostriedkoch.

„Naša spoločnosť vyvinula elektronickú stravovaciu kartu s elektronickou peňaženkou. To znamená, že na čipe karty je uložená určitá čiastka, ktorou môže užívateľ platiť bezkontaktne. Tú sme z bezpečnostného dôvodu stanovili s limitom do desať eur. Riziko straty finančných prostriedkov je tak znížené vďaka obmedzenej čiastke, o ktorú by mohol užívateľ prísť v prípade straty alebo krádeže karty. Bezkontaktný limit si držiteľ karty môže zvýšiť alebo, naopak, znížiť. Ďalšou výhodou je možnosť posielania finančných prostriedkov z jednej karty Stravenka na kartu iného držiteľa Stravenky. Takýto prenos možno využiť napríklad po spoločnom obede s kolegami,“ vyjadril sa Juraj Polák, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Axasoft. Prostriedky, ktoré sú uložené na elektronickej stravovacej karte Stravenka, na konci roka nestrácajú svoju platnosť a automaticky sa prenášajú do nového roka.

Do siete zariadení, ktoré prijímajú platby kartou Stravenka, patria COOP Jednota Slovensko, Terno, Hypernova, Moja Samoška, CBA Verex, Domáce potraviny, Domäsko, Danubius i rôzne reštaurácie a jedálenské zariadenia. „V súčasnosti pripravujeme ďalšie miesta, ako napríklad Billa. Dnes máme viac ako 2 600 miest akceptujúcich Stravenku,“ dodáva Juraj Polák.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok