logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Tesco rozdá stotisíc eur organizáciám, ktoré zlepšujú život na Slovensku

9. januára 2017
Správy 0
1757
Tesco rozdá stotisíc eur organizáciám, ktoré zlepšujú život na Slovensku

Po druhýkrát maloobchodný reťazec Tesco vyhlasuje grantový program Vy rozhodujete, my pomáhame na podporu miestnych komunitných iniciatív. Do 28. januára sa môžu neziskové organizácie prihlásiť v 77 oblastiach z celého Slovenska so svojím projektom na podporu zdravého životného štýlu, rozvoja detí, ochrany a zlepšenia okolia alebo života v komunite. Každý vítazný žiadateľ získa 1 300 eur.

Úspešných žiadateľov vyberú zákazníci Tesca. Tí minulý rok odovzdali projektom vyše 3,3 milióna hlasov, rozdalo se celkom stotisíc eur. Peniaze išli napríklad na opravu Zborovského hradu na východnom Slovensku alebo na vybudovanie školskej včelnice na základnej škole v Považskej Bystrici. O sumu stotisíc eur sa bude súťažiť aj tento rok.

Prečítajte si tiež
Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo

Tento rok budú prijaté žiadosti hodnotiť odborníci, ktorých vyberie Nadácia Pontis. V každej zo 77 oblastí na Slovensku budú vybrané tri najlepšie projekty, ktoré postúpia do druhej fázy grantového programu. V nej už budú rozhodovať zákazníci Tesca, a to od 8. marca do 4. apríla. Hlasovanie prebehne prostredníctvom žetónov – za každý nákup dostane zákazník jeden žetón, ktorým môže dať hlas organizácii a projektu. Tesco oznámi víťazov v týždni od 17. do 21. apríla 2017.

Informácie o grantovom programe sú na https://pomahame.tesco.sk/.

Foto: Peniaze minulý rok získal aj basketbalový klub Michalovce.

Súvisiace články:

Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo Tesco Online nákupy doručili pred Vianocami vyše 13-tisíc ton potravín TescoLokálne nápady získali od zákazníkov Tesca tri milióny hlasov divina, TescoV bratislavských hypermarketoch Tesco si zákazníci môžu kúpiť slovenskú divinu

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera