
Zlepšiť komunikáciu medzi obchodným reťazcom a dodávateľmi má takzvaná Linka pomoci, ktorú maloobchodný reťazec Tesco po Poľsku aktuálne zaviedol na Slovensku, v Česku a Maďarsku. Dodávatelia sa môžu na Linku obrátiť v prípade akejkoľvek otázky. Ako spoločnosť uviedla, vďaka novému internetovému nástroju bude pre dodávateľov jednoduchšie kontaktovať pracovníkov zodpovedných v Tescu za určité oblasti.
Odpoveď dodávateľ získa do 48 hodín v prípade, že napísal otázku v priebehu pracovného týždňa. Tesco odporúča používať kontaktný internetový formulár v prípade otázok týkajúcich sa financí, logistiky, komerčného a distribučného oddelenia. Služba je k dispozícii v slovenčine, češtine, maďarčine, poľštine i angličtine na https://helplineforsuppliers.com.
Ako Tesco uviedlo, behom minulého roku v strednej Európe zjednodušilo vzťahy s dodávateľmi. Po spojení českého, slovenského, poľského a maďarského trhu pod jedno vedenie vznikol v strednej Európe jednotný Produktový tým, který zodpovedá za „celý životný cyklus výrobku“. Vytvoril sa tiež nový dodávateľský tím v strednej Európe, ktorý má zlepšiť celkovú spoluprácu.