logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Trenčianske Laugaricio má nového vlastníka, slovenskú spoločnosť IAD Investments

21. decembra 2016
Nákupné centrá 0
4545
Trenčianske Laugaricio má nového vlastníka, slovenskú spoločnosť IAD Investments

Slovenská správcovská spoločnosť IAD Investments kúpila prostredníctvm svojho Prvého realitného fondu obchodné centrum Laugaricio v Trenčíne. Pôvodnými majiteľmi boli investori zastúpení českou spoločnosťou Mint Investments. Má ísť o najväčšiu tohtoročnú realitnú transakciu na Slovensku, avšak cena obchodu nebola zverejnená.

„Po nákupe administratívnych budov predstavuje Obchodné centrum Laugaricio našu prvú transakciu v retailovom segmente. Financovanie tejto akvizície poskytol syndikát zložený zo Slovenskej sporiteľne a Komerční banky,“ uviedol Marián Fridrich, transakčný manažér v spoločnosti IAD Investments. „Parametre Laugaricia a jeho rozvojový potenciál predstavujú výbornú príležitosť pre ďalšiu diverzifikáciu portfólia nášho fondu,“ dodáva Vladimír Bencz, predseda predstavenstva IAD Investments. Spoločnosť na Slovensku, v Česku a Slovinsku spravuje aktíva v hodnote takmer pol miliardy eur. V regióne strednej Európy pôsobí od roku 1991.

Laugaricio bolo otvorené v roku 2009. Na ploche dvadsaťšesťtisíc štvorcových metrov ponúka viac ako 120 značiek. Medzi hlavných nájomcov patria C&A, CCC, H&M, Marks & Spencer, New Yorker alebo Reserved. Spádová oblasť s dojazdom do tridsiatich minút predstavuje štvrť milióna ľudí. Poloha komplexu umožňuje jeho rozšírenie o päťnásťtisíc metrov. K podstatnému rozšíreniu centra by malo prísť na budúci rok.

„Tento predaj zapadá do kontextu širšieho záujmu investorov o regionálne nákupné centrá a ukazuje, že v strednej a východnej Európe dnes domáci kapitál bežne konkuruje hráčom zo západnej Európy,“ podotkol Alexander Rafajlovič, analytik v investičnom tíme realitno-poradenskej spoločnosti Cushman & Wakefield, ktorá predaj sprostredkovala.

Kupujúceho v transakci zastupovali spoločnosti Middle Cap Partners v roli transakčného poradcu a Havel, Holásek & Partners ako právny poradca. Skupina Mint Investments zostáva správcom centra aj po zmene majiteľa.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera