logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

IKEA mala vo svete zisk viac ako štyri miliardy eur, navštívilo ju 783 miliónov ľudí

19. decembra 2016
Správy 0
2741
IKEA mala vo svete zisk viac ako štyri miliardy eur, navštívilo ju 783 miliónov ľudí

Vo finančnom roku 2016, ktorý skončil v auguste tohto roku, sa obrat IKEA Group vo svete vyšplhal na 34,2 miliárd eur, čo je oproti minulému roku nárast o 7,1 percenta. Čistý zisk dosiahol hodnotu 4,2 miliárd eur. Celkom 340 obchodných domov švédskeho nábytkárskeho reťazca, ktorý funguje v 28 krajinách, navštívilo 783 miliónov ľudí.

Najrýchlejšie rastúcim trhom je aj naďalej Čína. Piatimi najväčšími trhmi sú podľa výsledkov predaja Nemecko, Spojené štáty, Francúzsko, Veľká Británia a Švédsko. IKEA Group otvorila v uplynulom finančnom roku dvanásť nových obchodných domov a deväťnásť miest určených na objednanie a vyzdvihnutie tovaru. Pokračovali práce na otvorení prvých obchodných domov v Indii a Srbsku. Klub IKEA Family dosiahol dosiahol sto miliónov členov. IKEA mala v ponuke 9 500 výrobkov.

Prečítajte si tiež
David McCabe prevezme riadenie spoločnosti IKEA v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku

„Darí sa nám a čaká nás ešte vzrušujúca cesta, na ktorej sa zameriame na trvalý rast a efektívnosť našich postupov,“ uviedol k výsledkom Peter Agnefjäll, prezident a výkonný riaditeľ IKEA Group.

Prečítajte si tiež
Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

O desatinu vzrástol v poslednom finančnom roku obrat slovenskej pobočky. Celkovo dosiahol takmer 97,6 miliónov eur. Slovenský trh je podľa vyjadrenia spoločnosti jeden z najrýchlejšie rastúcich v rámci IKEA Group. Obchodný dom IKEA Bratislava navštívili celkovo tri milióny ľudí. Zlepšujúca sa ekonomická situácia sa mala odzrkadliť aj vo zvýšení priemernej ceny za nákup, ktorá narástla o šesť percent. Priemerná hodnota jedného nákupu bola 58,60 eur. Na budúci rok chce výrobca škandinávskeho nábytku na Slovensku spustiť internetový obchod. Viac o obchodných výsledkoch na Slovensku nájdete na tomto odkaze.

Súvisiace články:

David McCabe prevezme riadenie spoločnosti IKEA v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera