logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

V 80 predajniach Tesca prebehne od štvrtka do soboty potravinová zbierka pre chudobných

23. novembra 2016
Správy 0
2218
V 80 predajniach Tesca prebehne od štvrtka do soboty potravinová zbierka pre chudobných

Od štvrtka 24. novembra do soboty 26. novembra sa zákazníci v 80 predajniach Tesco po celom Slovensku budú môcť opäť zapojiť do potravinovej zbierky pre ľudí v núdzi, ktorú tento maloobchodný reťazec organizuje štvrtý rok. Tesco hodnotu darovaných potravín od zákazníkov po skončení zbierky ešte zvýši o dvadsať percent. Do projektu sa prvýkrát zapojí aj oblečenie F&F, privátna značka Tesca.

Zákazníci môžu darovať pre ľudí v núdzi trvanlivé potraviny a drogériu ako napríklad trvanlivé mlieko, cukor, múku, olej, konzervy a dojčenské jedlo. Tieto potraviny nakúpia priamo v Tescu a potom odovzdajú dobrovoľníkom.

Tento rok sa do zbierky prvýkrát zapojí aj F&F, privátna značka oblečenia, ktorá vytvorila vianočnú kolekciu čiapok s názvom Čiapka zo srdca. Z každej predanej čiapky značka F&F daruje jedno euro na podporu zapojených charitatívnych organizácií. Projekt podporuje i spoločnosť Unilever, z každého zakúpeného produktu tejto značky pôjdu tri centy pre zapojené neziskové organizácie.

Do potravinovej zbierky sa v novembri tak ako minulé roky zapoja všetky štyri stredoeurópske krajiny, kde Tesco pôsobí. Okrem Slovenska aj Poľsko, Česko a Maďarsko. Minulý rok zákazníci darovali v 547 obchodoch Tesco v strednej Európe 419 ton potravín, postačujúcich na prípravu vyše milióna jedál. Na Slovensku Tesco organizuje potravinové zbierky už od roku 2013. Vlani Slováci darovali ľuďom v núdzi 77 ton potravín, čo bolo o 60 percent viac než rok predtým.

Reťazec na potravinovej zbierke spolupracuje so Slovenskou katolíckou charitou, Potravinovou bankou Slovenska, Depaul Slovensko, Evanjelickou diakoniou ECAV a Občianskym združením Vagus. Tesco tiež dlhodobo spolupracuje aj s Potravinovou bankou Slovenska. Tento rok jej Nadácia Tesco darovala 15 tisíc eur na kúpu automobilu slúžiaceho na rozvoz potravín ľuďom v núdzi. Cieľom spoločnosti Tesco je do roku 2020 zo všetkých svojich predajní v strednej Európe ponúkať denne prebytočné potraviny ľuďom v núdzi.

Zoznam predajní Tesca zapojených tento rok do potravinovej zbierky je na:

https://tesco.sk/potravinova-zbierka

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera