
Slovenskí spotrebitelia tento rok po prvýkrát zvolili značky, ktorým najviac dôverujú. Cieľom marketingového programu Dôveryhodné značky, ktorý spustila spoločnosť Atoz Marketing, je ocenenie najdôveryhodnejších značiek v 40 kategóriách na trhu rýchloobrátkového tovaru, ale tiež v oblastiach, ako je napríklad bankovníctvo, poisťovníctvo, telekomunikačné služby a ďalšie.
O víťazoch programu rozhodli výsledky rozsiahleho prieskumu agentúry STEM/MARK na reprezentatívnom paneli 2 000 respondentov. „Na Slovensku program, ktorý by ocenil najdôveryhodnejšie značky na základe nezávislého názoru spotrebiteľov, doteraz chýbal. Preto sme sa rozhodli otvoriť marketingový program, ktorý ocení značky, ku ktorým majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru, a to iba na základe ich hlasov. Výrobcovia týchto ocenených značiek získajú vďaka tomuto programu možnosť odlíšiť sa od konkurencie, posilniť svoj marketing a zvýšiť predaje všetkých výrobkov uvedených pod ocenenou značkou,“ hovorí Katarína Bálintová, projektová manažérka programu.
Slávnostné vyhlásenie výsledkov sa uskutoční 30. novembra v Radisson Blu Carlton Hotel v Bratislave. Podobný marketingový program organizuje Atoz Marketing i v Česku, a to od minulého roku. Okrem toho v obidvoch krajinách organizuje aj marketingový program Voľba spotrebiteľov – najlepšia novinka, ktorý oceňuje novinky na trhu.
Atoz Marketing je súčasťou skupiny Atoz Group, ktorá sa špecializuje na komunikáciu a podporu predaja prostredníctvom svojich publikácií a odborných podujatí na Slovensku a v Českej republike v oblastiach retailu, logistiky, horeka segmentu, obalového priemyslu, farmácie a marketingu.
Súčasťou Atoz Group je aj skupina Atoz Retail, ktorá na Slovensku od septembra 2011 vydáva časopis Tovar&Predaj, určený obchodníkom s rýchloobrátkovým tovarom. Organizuje tiež kongres Samoška, ktorého cieľom je podpora domáceho maloobchodného trhu.
Viac nájdete na: