logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

Dôveryhodné značky 2016: O titul sa súťaží v 40 kategóriách

21. novembra 2016
Správy 0
2301
Dôveryhodné značky 2016: O titul sa súťaží v 40 kategóriách

Slovenskí spotrebitelia tento rok po prvýkrát zvolili značky, ktorým najviac dôverujú. Cieľom marketingového programu Dôveryhodné značky, ktorý spustila spoločnosť Atoz Marketing, je ocenenie najdôveryhodnejších značiek v 40 kategóriách na trhu rýchloobrátkového tovaru, ale tiež v oblastiach, ako je napríklad bankovníctvo, poisťovníctvo, telekomunikačné služby a ďalšie.

O víťazoch programu rozhodli výsledky rozsiahleho prieskumu agentúry STEM/MARK na reprezentatívnom paneli 2 000 respondentov. „Na Slovensku program, ktorý by ocenil najdôveryhodnejšie značky na základe nezávislého názoru spotrebiteľov, doteraz chýbal. Preto sme sa rozhodli otvoriť marketingový program, ktorý ocení značky, ku ktorým majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru, a to iba na základe ich hlasov. Výrobcovia týchto ocenených značiek získajú vďaka tomuto programu možnosť odlíšiť sa od konkurencie, posilniť svoj marketing a zvýšiť predaje všetkých výrobkov uvedených pod ocenenou značkou,“ hovorí Katarína Bálintová, projektová manažérka programu.

Slávnostné vyhlásenie výsledkov sa uskutoční 30. novembra v Radisson Blu Carlton Hotel v Bratislave. Podobný marketingový program organizuje Atoz Marketing i v Česku, a to od minulého roku. Okrem toho v obidvoch krajinách organizuje aj marketingový program Voľba spotrebiteľov – najlepšia novinka, ktorý oceňuje novinky na trhu.

Atoz Marketing je súčasťou skupiny Atoz Group, ktorá sa špecializuje na komunikáciu a podporu predaja prostredníctvom svojich publikácií a odborných podujatí na Slovensku a v Českej republike v oblastiach retailu, logistiky, horeka segmentu, obalového priemyslu, farmácie a marketingu.

Súčasťou Atoz Group je aj skupina Atoz Retail, ktorá na Slovensku od septembra 2011 vydáva časopis Tovar&Predaj, určený obchodníkom s rýchloobrátkovým tovarom. Organizuje tiež kongres Samoška, ktorého cieľom je podpora domáceho maloobchodného trhu.

Viac nájdete na:

www.doveryhodneznacky.sk

www.atoz.sk

www.samoska-kongres.sk

www.volba-spotrebitelov.sk

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera