logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Lidl chce 52 pôrodniciam darovať inkubátory. Peniaze vyzbierajú zákazníci

15. novembra 2016
Správy 0
2601
Lidl chce 52 pôrodniciam darovať inkubátory. Peniaze vyzbierajú zákazníci

Darovať život zachraňujúce prístroje všetkým 52 slovenským pôrodniciam, ktoré umožňujú bezplatný pôrod, je cieľom kampane Lidla s názvom Rozprávky, ktoré potešia všetky deti.

Od 21. novembra je možné v predajniach Lidla za každých dvdsať eur nákupu získať jednu z troch audiorozprávok O siedmich kozliatkach, O dvanástich mesiačikoch alebo Snehová kráľovná, a to za jedno euro. Inkubátory kúpi Lidl za peniaze získané z tejto akcie.

lidl_rozpravky_2016_cd

Tri detské audioknihy.

 

„Naše predajne sa nachádzajú prakticky vo všetkých mestách, a preto chceme v rámci napĺňania spoločenskej zodpovednosti pomôcť čo najväčšiemu počtu nemocníc. Týmto projektom podávame pomocnú ruku malým bojovníkom, ktorí si nedokážu pomôcť sami. Verím, že s podporou našich zákazníkov sa nám podarí splniť stanovený cieľ a venovať životne dôležité prístroje desiatkam slovenských pôrodníc,“ povedal Matúš Gála (na hlavnej fotografii uprostred), generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Medicínsku pomoc potrebuje po narodení každé desiate dieťa

lidl-3

Život zachraňujúci prístroj, ktorý pôrodniciam venuje Lidl.

 

Ročne sa na Slovensku narodí približne 55 tisíc detí, pričom viac ako desatina z nich potrebuje bezprostredne po narodení medicínsku pomoc.  „Najčastejším dôvodom je, že dieťa sa narodilo predčasne, ďalšia časť sa narodí s infekciou, s nedostatkom kyslíka počas pôrodu alebo vrodenou vývojovou chybou. Mnohé z nich potrebujú po narodení resuscitáciu alebo aspoň stabilizáciu, či podporu základných životných funkcií,“ povedala doktorka Katarína Maťašová, predsedníčka Neonatologickej sekcie Slovenskej pediatrickej spoločnosti. „V prvých minútach po narodení  sa rozhoduje o tom, či do budúcna bude mať dieťa šancu na kvalitný a šťastný život. A v tejto situácii je okrem skúseného personálu potrebné aj špecifické prístrojové vybavenie,“ dodala.

„Ponúkaný prístrojový set spĺňa prísne medicínske kritériá. Lôžko umožní udržanie telesnej teploty po narodení a dobrý prístup k pacientovi. K dispozícii je prístroj na dýchanie, ktorým je možné za dieťa dýchať, alebo mu pri dýchaní pomôcť. Saturáciu krvi kyslíkom vyhodnocuje monitor – pulzný oxymeter. Prístroj navyše umožní každému, aj zdravému novorodencovi, na druhý deň po narodení  vykonať skríningové vyšetrenie, ktoré má odhaliť závažné vrodené vývojové chyby srdca,“ uviedol hlavný odborník ministerstva zdravotníctva pre neonatológiu profesor Mirko Zibolen.

„Set obsahuje aj dávkovač liekov alebo infúznych roztokov. Možno konštatovať, že je zostavený tak, aby pomohol pacienta vyliečiť alebo aspoň stabilizovať do príchodu transportného tímu, ktorý ho prevezie na špecializované novorodenecké pracovisko,“ dodal.

Na hlavnej fotografii sú zľava: Dalibor Murgaš, námestník pre Úsek liečebno-preventívnej starostlivosti Univerzitnej nemocnice Bratislava (UNM), Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika a Mirko Zibolen, prednosta Neonatologickej kliniky UNM a hlavný odborník Ministerstva zdravotníctva SR.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera