logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Lidl chce 52 pôrodniciam darovať inkubátory. Peniaze vyzbierajú zákazníci

15. novembra 2016
Správy 0
2723
Lidl chce 52 pôrodniciam darovať inkubátory. Peniaze vyzbierajú zákazníci

Darovať život zachraňujúce prístroje všetkým 52 slovenským pôrodniciam, ktoré umožňujú bezplatný pôrod, je cieľom kampane Lidla s názvom Rozprávky, ktoré potešia všetky deti.

Od 21. novembra je možné v predajniach Lidla za každých dvdsať eur nákupu získať jednu z troch audiorozprávok O siedmich kozliatkach, O dvanástich mesiačikoch alebo Snehová kráľovná, a to za jedno euro. Inkubátory kúpi Lidl za peniaze získané z tejto akcie.

lidl_rozpravky_2016_cd
Prečítajte si tiež
Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo

Tri detské audioknihy.

 

„Naše predajne sa nachádzajú prakticky vo všetkých mestách, a preto chceme v rámci napĺňania spoločenskej zodpovednosti pomôcť čo najväčšiemu počtu nemocníc. Týmto projektom podávame pomocnú ruku malým bojovníkom, ktorí si nedokážu pomôcť sami. Verím, že s podporou našich zákazníkov sa nám podarí splniť stanovený cieľ a venovať životne dôležité prístroje desiatkam slovenských pôrodníc,“ povedal Matúš Gála (na hlavnej fotografii uprostred), generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Prečítajte si tiež
Recept na podporu mladých slovenských vinárov
vinári

Medicínsku pomoc potrebuje po narodení každé desiate dieťa

lidl-3

Život zachraňujúci prístroj, ktorý pôrodniciam venuje Lidl.

 

Ročne sa na Slovensku narodí približne 55 tisíc detí, pričom viac ako desatina z nich potrebuje bezprostredne po narodení medicínsku pomoc.  „Najčastejším dôvodom je, že dieťa sa narodilo predčasne, ďalšia časť sa narodí s infekciou, s nedostatkom kyslíka počas pôrodu alebo vrodenou vývojovou chybou. Mnohé z nich potrebujú po narodení resuscitáciu alebo aspoň stabilizáciu, či podporu základných životných funkcií,“ povedala doktorka Katarína Maťašová, predsedníčka Neonatologickej sekcie Slovenskej pediatrickej spoločnosti. „V prvých minútach po narodení  sa rozhoduje o tom, či do budúcna bude mať dieťa šancu na kvalitný a šťastný život. A v tejto situácii je okrem skúseného personálu potrebné aj špecifické prístrojové vybavenie,“ dodala.

„Ponúkaný prístrojový set spĺňa prísne medicínske kritériá. Lôžko umožní udržanie telesnej teploty po narodení a dobrý prístup k pacientovi. K dispozícii je prístroj na dýchanie, ktorým je možné za dieťa dýchať, alebo mu pri dýchaní pomôcť. Saturáciu krvi kyslíkom vyhodnocuje monitor – pulzný oxymeter. Prístroj navyše umožní každému, aj zdravému novorodencovi, na druhý deň po narodení  vykonať skríningové vyšetrenie, ktoré má odhaliť závažné vrodené vývojové chyby srdca,“ uviedol hlavný odborník ministerstva zdravotníctva pre neonatológiu profesor Mirko Zibolen.

„Set obsahuje aj dávkovač liekov alebo infúznych roztokov. Možno konštatovať, že je zostavený tak, aby pomohol pacienta vyliečiť alebo aspoň stabilizovať do príchodu transportného tímu, ktorý ho prevezie na špecializované novorodenecké pracovisko,“ dodal.

Na hlavnej fotografii sú zľava: Dalibor Murgaš, námestník pre Úsek liečebno-preventívnej starostlivosti Univerzitnej nemocnice Bratislava (UNM), Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika a Mirko Zibolen, prednosta Neonatologickej kliniky UNM a hlavný odborník Ministerstva zdravotníctva SR.

Súvisiace články:

Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo vináriRecept na podporu mladých slovenských vinárov Lidl PúchovLidl otvoril novú predajňu v Púchove, má už takmer 160 obchodov LidlLidl predával školské vína

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera