logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

IKEA Bratislava rástla o desať percent, navštívili ju tri milióny ľudí

2. novembra 2016
Správy 0
3500
IKEA Bratislava rástla o desať percent, navštívili ju tri milióny ľudí

O desatinu vzrástol vo fiškálnom roku 2016 obrat spoločnosti IKEA Bratislava. Celkovo dosiahol takmer 97,6 miliónov eur. Na budúci rok chce výrobca škandinávskeho nábytku na Slovensku spustiť internetový obchod.

Slovenský trh je podľa vyjadrenia spoločnosti jeden z najrýchlejšie rastúcich v rámci IKEA Group. Obchodný dom IKEA Bratislava navštívili celkovo tri milióny ľudí. Zlepšujúca sa ekonomická situácia sa mala odzrkadliť aj vo zvýšení priemernej ceny za nákup, ktorá narástla o šesť percent. Priemerná hodnota jedného nákupu bola 58,60 eur.

Prečítajte si tiež
IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie

IKEA Bratislava rozšírila uplynulý fiškálny rok (september 2015 – august 2016) sortiment o tritisíc nových produktov a priniesla špeciálne limitované kolekcie a spoluprácu so svetovo uznávanými dizajnérmi. Zamerala sa hlavne na jedlo, varenie a stolovanie. Tržby v kategórii kuchynské doplnky narástli o 32 percent.

Prečítajte si tiež
Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

Svietidlá sa predávajú už len LED

V poslednom fiškálnom roku IKEA tiež vymenila všetky ponúkané svietidlá za ekologickejšie LED. Okrem toho ponúka iba textílie z bavlny z udržateľných zdrojov a ryby a morské plody pochádzajúce zo šetrných chovov.

„Sledujeme trendy v oblasti bývania, pravidelne sa rozprávame s našimi zákazníkmi a navštevujeme domácnosti po celom svete, aby sme zistili, čo potrebujú. Následne spájame ich potreby s možnosťami našich dodávateľov, čím vznikajú nové riešenia,” vraví Marek Feltl, generálny riaditeľ IKEA pre  Slovensko, Česko a Maďarsko.

marek_feltl_ikea-ajpg

Marek Feltl, riaditeľ IKEA pre Slovensko, Česko a Maďarsko.

 

Chystá sa spustenie internetového obchodu

Na začiatku budúceho roku chce IKEA spustiť na Slovensku internetový obchod. Česká IKEA otvorila e-shop už na začiatku jesene tohto roku, nestretol sa však s nadšenou odozvou. Vyčítalo sa mu, že nie je dobre pripravený, zákazníci mali problém sa na internete k službe dostať a predmetom kritiky boli aj vysoké ceny dopravy.

Do budúcna sa chystá aj otvorenie menšieho obchodného domu IKEA na východnom Slovensku, pravdepodobne v Košiciach. Termín však nie je stále známy, do dvoch rokov by to určite podľa vedenia spoločnosti byť ešte nemalo.

 

 

Súvisiace články:

IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera