logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

IKEA Bratislava rástla o desať percent, navštívili ju tri milióny ľudí

2. novembra 2016
Správy 0
3322
IKEA Bratislava rástla o desať percent, navštívili ju tri milióny ľudí

O desatinu vzrástol vo fiškálnom roku 2016 obrat spoločnosti IKEA Bratislava. Celkovo dosiahol takmer 97,6 miliónov eur. Na budúci rok chce výrobca škandinávskeho nábytku na Slovensku spustiť internetový obchod.

Slovenský trh je podľa vyjadrenia spoločnosti jeden z najrýchlejšie rastúcich v rámci IKEA Group. Obchodný dom IKEA Bratislava navštívili celkovo tri milióny ľudí. Zlepšujúca sa ekonomická situácia sa mala odzrkadliť aj vo zvýšení priemernej ceny za nákup, ktorá narástla o šesť percent. Priemerná hodnota jedného nákupu bola 58,60 eur.

Prečítajte si tiež
Víťazom ocenenia Mastercard Obchodník roka 2020 sa stal Dráčik

IKEA Bratislava rozšírila uplynulý fiškálny rok (september 2015 – august 2016) sortiment o tritisíc nových produktov a priniesla špeciálne limitované kolekcie a spoluprácu so svetovo uznávanými dizajnérmi. Zamerala sa hlavne na jedlo, varenie a stolovanie. Tržby v kategórii kuchynské doplnky narástli o 32 percent.

Prečítajte si tiež
Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na Slovensku?

Svietidlá sa predávajú už len LED

V poslednom fiškálnom roku IKEA tiež vymenila všetky ponúkané svietidlá za ekologickejšie LED. Okrem toho ponúka iba textílie z bavlny z udržateľných zdrojov a ryby a morské plody pochádzajúce zo šetrných chovov.

„Sledujeme trendy v oblasti bývania, pravidelne sa rozprávame s našimi zákazníkmi a navštevujeme domácnosti po celom svete, aby sme zistili, čo potrebujú. Následne spájame ich potreby s možnosťami našich dodávateľov, čím vznikajú nové riešenia,” vraví Marek Feltl, generálny riaditeľ IKEA pre  Slovensko, Česko a Maďarsko.

marek_feltl_ikea-ajpg

Marek Feltl, riaditeľ IKEA pre Slovensko, Česko a Maďarsko.

 

Chystá sa spustenie internetového obchodu

Na začiatku budúceho roku chce IKEA spustiť na Slovensku internetový obchod. Česká IKEA otvorila e-shop už na začiatku jesene tohto roku, nestretol sa však s nadšenou odozvou. Vyčítalo sa mu, že nie je dobre pripravený, zákazníci mali problém sa na internete k službe dostať a predmetom kritiky boli aj vysoké ceny dopravy.

Do budúcna sa chystá aj otvorenie menšieho obchodného domu IKEA na východnom Slovensku, pravdepodobne v Košiciach. Termín však nie je stále známy, do dvoch rokov by to určite podľa vedenia spoločnosti byť ešte nemalo.

 

 

Súvisiace články:

Víťazom ocenenia Mastercard Obchodník roka 2020 sa stal Dráčik Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na Slovensku? IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera