logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých viac ako 40 čerpacích staniciach...
  • Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue....
  • Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská...
  • Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu...

IKEA Bratislava rástla o desať percent, navštívili ju tri milióny ľudí

2. novembra 2016
Správy 0
3839
IKEA Bratislava rástla o desať percent, navštívili ju tri milióny ľudí

O desatinu vzrástol vo fiškálnom roku 2016 obrat spoločnosti IKEA Bratislava. Celkovo dosiahol takmer 97,6 miliónov eur. Na budúci rok chce výrobca škandinávskeho nábytku na Slovensku spustiť internetový obchod.

Slovenský trh je podľa vyjadrenia spoločnosti jeden z najrýchlejšie rastúcich v rámci IKEA Group. Obchodný dom IKEA Bratislava navštívili celkovo tri milióny ľudí. Zlepšujúca sa ekonomická situácia sa mala odzrkadliť aj vo zvýšení priemernej ceny za nákup, ktorá narástla o šesť percent. Priemerná hodnota jedného nákupu bola 58,60 eur.

IKEA Bratislava rozšírila uplynulý fiškálny rok (september 2015 – august 2016) sortiment o tritisíc nových produktov a priniesla špeciálne limitované kolekcie a spoluprácu so svetovo uznávanými dizajnérmi. Zamerala sa hlavne na jedlo, varenie a stolovanie. Tržby v kategórii kuchynské doplnky narástli o 32 percent.

Svietidlá sa predávajú už len LED

V poslednom fiškálnom roku IKEA tiež vymenila všetky ponúkané svietidlá za ekologickejšie LED. Okrem toho ponúka iba textílie z bavlny z udržateľných zdrojov a ryby a morské plody pochádzajúce zo šetrných chovov.

„Sledujeme trendy v oblasti bývania, pravidelne sa rozprávame s našimi zákazníkmi a navštevujeme domácnosti po celom svete, aby sme zistili, čo potrebujú. Následne spájame ich potreby s možnosťami našich dodávateľov, čím vznikajú nové riešenia,” vraví Marek Feltl, generálny riaditeľ IKEA pre  Slovensko, Česko a Maďarsko.

marek_feltl_ikea-ajpg

Marek Feltl, riaditeľ IKEA pre Slovensko, Česko a Maďarsko.

 

Chystá sa spustenie internetového obchodu

Na začiatku budúceho roku chce IKEA spustiť na Slovensku internetový obchod. Česká IKEA otvorila e-shop už na začiatku jesene tohto roku, nestretol sa však s nadšenou odozvou. Vyčítalo sa mu, že nie je dobre pripravený, zákazníci mali problém sa na internete k službe dostať a predmetom kritiky boli aj vysoké ceny dopravy.

Do budúcna sa chystá aj otvorenie menšieho obchodného domu IKEA na východnom Slovensku, pravdepodobne v Košiciach. Termín však nie je stále známy, do dvoch rokov by to určite podľa vedenia spoločnosti byť ešte nemalo.

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok