logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Skenery môžu pri nákupoch využívať už aj zákazníci Tesca v Bratislave

26. októbra 2016
Správy 0
2488
Skenery môžu pri nákupoch využívať už aj zákazníci Tesca v Bratislave

Po hypermarketoch v Trnave a Nitre skúša maloobchodný reťazec Tesco používanie nákupných skenerov aj v dvoch svojich bratislavských hypermarketoch. V Petržalke (od štvrtka 27. októbra) a na Zlatých Pieskoch (už od utorka 25. októbra) budú mať zákazníci možnosť pomocou skenerov sledovať počas celého nákupu jeho priebežnú hodnotu a potom bez nutnosti vykladať tovar na pokladničný pás zaplatiť v samoobslužnej pokladni.

K doterajším obchodom, ktoré ponúkajú pohodlnejšie a rýchlejšie nakupovanie pomocou služby Scan&Shop, sa 9. novembra pripojí aj hypermarket Tesco v Trenčíne. „Po úspešnom štarte služby, ktorú si obľúbili všetky vekové ročníky, pokračujeme v zavádzaní novinky aj v ďalších predajniach na Slovensku,“ povedala Zuzana Lošáková, manažérka oddelenia komunikácie Tesco na Slovensku. Pre zákazníkov bude v hypermarketoch v Bratislave a Trenčíne pripravených 99 skenerov a tiež asistenti, ktorí im vysvetlia, ako novinka v praxi funguje.

Zákazníci majú výdavky pod kontrolou

156a510f99475b183b74d0774eabe656

Pri vstupe do predajne si zákazník zoberie ručný skener s dotykovou obrazovkou. Ak chcú majitelia Clubcard nakupovať so svojou vernostnou kartou, naskenujú jupred nákupom pod uvítacou obrazovkou. Ak nie, stačí sa dotknúť na obrazovke možnosti Bez clubcard.

Skener potom zasvieti na zeleno, čo znamená, že je pripravený na nákup. Zákazníci môžu začať skenovať čiarové kódy na obaloch tovarov a rovno ich ukladať do vlastných tašiek v nákupnom vozíku. „Tak majú svoj nákup a výdavky stále pod kontrolou,“ popisuje Zuzana Lošáková.

Okrem skeneru je možné nakupovať aj pomocou mobilného telefónu. V prípade využitia služby Scan&Shop Mobile si môžu zákazníci zadarmo stiahnuť do svojich smartfónov s operačnými systémami iOS a Android rovnomennú aplikáciu, ktorá nahradí ručný skener v predajni. Pre fungovanie systému je dôležité najprv naskenovať QR kód pri vstupe do predajne. Na konci nákupu aplikácia v telefóne vygeneruje kód nákupu, ktorý je nutné naskenovať ručným skenerom zo samoobslužnej pokladne a zaplatiť.

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera