logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Skenery môžu pri nákupoch využívať už aj zákazníci Tesca v Bratislave

26. októbra 2016
Správy 0
2673
Skenery môžu pri nákupoch využívať už aj zákazníci Tesca v Bratislave

Po hypermarketoch v Trnave a Nitre skúša maloobchodný reťazec Tesco používanie nákupných skenerov aj v dvoch svojich bratislavských hypermarketoch. V Petržalke (od štvrtka 27. októbra) a na Zlatých Pieskoch (už od utorka 25. októbra) budú mať zákazníci možnosť pomocou skenerov sledovať počas celého nákupu jeho priebežnú hodnotu a potom bez nutnosti vykladať tovar na pokladničný pás zaplatiť v samoobslužnej pokladni.

K doterajším obchodom, ktoré ponúkajú pohodlnejšie a rýchlejšie nakupovanie pomocou služby Scan&Shop, sa 9. novembra pripojí aj hypermarket Tesco v Trenčíne. „Po úspešnom štarte služby, ktorú si obľúbili všetky vekové ročníky, pokračujeme v zavádzaní novinky aj v ďalších predajniach na Slovensku,“ povedala Zuzana Lošáková, manažérka oddelenia komunikácie Tesco na Slovensku. Pre zákazníkov bude v hypermarketoch v Bratislave a Trenčíne pripravených 99 skenerov a tiež asistenti, ktorí im vysvetlia, ako novinka v praxi funguje.

Prečítajte si tiež
Tesco otvorilo tretiu prevádzku v Nitre
Tesco Nitra

Zákazníci majú výdavky pod kontrolou

156a510f99475b183b74d0774eabe656

Prečítajte si tiež
Nakupovanie v Bratislave ožíva

Pri vstupe do predajne si zákazník zoberie ručný skener s dotykovou obrazovkou. Ak chcú majitelia Clubcard nakupovať so svojou vernostnou kartou, naskenujú jupred nákupom pod uvítacou obrazovkou. Ak nie, stačí sa dotknúť na obrazovke možnosti Bez clubcard.

Skener potom zasvieti na zeleno, čo znamená, že je pripravený na nákup. Zákazníci môžu začať skenovať čiarové kódy na obaloch tovarov a rovno ich ukladať do vlastných tašiek v nákupnom vozíku. „Tak majú svoj nákup a výdavky stále pod kontrolou,“ popisuje Zuzana Lošáková.

Okrem skeneru je možné nakupovať aj pomocou mobilného telefónu. V prípade využitia služby Scan&Shop Mobile si môžu zákazníci zadarmo stiahnuť do svojich smartfónov s operačnými systémami iOS a Android rovnomennú aplikáciu, ktorá nahradí ručný skener v predajni. Pre fungovanie systému je dôležité najprv naskenovať QR kód pri vstupe do predajne. Na konci nákupu aplikácia v telefóne vygeneruje kód nákupu, ktorý je nutné naskenovať ručným skenerom zo samoobslužnej pokladne a zaplatiť.

 

 

Súvisiace články:

Tesco NitraTesco otvorilo tretiu prevádzku v Nitre Nakupovanie v Bratislave ožíva Tesco na Slovensku oslavuje 25 rokov, otvára nový supermarket Už 16 strategických dodávateľov spoločnosti Tesco v strednej Európe zverejňuje údaje o plytvaní potravinami

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera