logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Ryba Žilina zmenila obaly svojich výrobkov, zdôrazňuje na nich obrázok ryby

13. októbra 2016
Správy 0
5064
Ryba Žilina zmenila obaly svojich výrobkov, zdôrazňuje na nich obrázok ryby

Ryba Žilina, najväčší výrobca tresky v majonéze na Slovensku, zmenila obaly svojich výrobkov a spolu s tým aj firemné logo. Spotrebitelia tak podľa vyjadrenia spoločnosti získajú produkty v praktickejšom balení a s moderným dizajnom.

„Na základe prieskumu, ktorý sme zrealizovali v apríli tohto roku v spolupráci s prieskumnou agentúrou 2Muse, sme zistili, že zákazníci vnímajú grafický prvok zlatej rybky ako korporátny a poznávací prvok značky Preto Ryba Žilina,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Michal Britvík. „Z prieskumu taktiež vyplynulo, že pre našich zákazníkov je pri nákupnom procese a rozoznávaní produktov od konkurencie dôležitým poznávacím prvkom slovo Preto v našej značke. Práve na základe týchto kritérií sme sa rozhodli zrealizovať redizajn loga našej značky rybích šalátov a výrobkov z rýb, a priblížiť sa tak ešte viac k našim zákazníkom,“ uviedol riaditeľ.

Na obaloch produktov bude logo väčšinou v zjednodušenom prevedení bez grafického prvku ryby, pretože tá je výraznou súčasťou dizajnu viečok a téglikov produktov.

logo_preto-ryba-zilina

Nové logo Ryby Žilina.

 

Ako prvá prešla zmenou obalu treska v majonéze

Spoločnosť tiež pristúpila k zmene vzhľadu svojich výrobkov. „Ako prvé sme do nového obalu obliekli našimi spotrebiteľmi najobľúbenejšie, 140-gramové balenia tresky v majonéze, a to štandardný rad aj rad Exklusiv. Obal sa zásadne mení. Je to náš kľúčový produkt a aj tým ako vyzerá, chceme ukázať, že sa jedná o najlepšiu tresku na trhu,“ dopĺňa Michal Britvík. Spolu s grafickými zmenami na viečkach je novinkou aj samotný téglik, ktorý má modernejší tvar a dizajn.

„Postupne budú v rovnakom dizajne pribúdať aj ďalšie produkty,“ uzatvára Michal Britvík. V najbližších týždňoch bude nasledovať rybí šalát v majonéze v štandardnej a tiež Exklusiv verzii.

Ryba Žilina patrí medzi najväčších výrobcov rybích a lahôdkových šalátov na Slovensku. Je zároveň distribútorom mrazeného a chladeného tovaru, rýb, mrazenej zeleniny, polotovarov či mäsových výrobkov.

 

 

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera