
Ryba Žilina, najväčší výrobca tresky v majonéze na Slovensku, zmenila obaly svojich výrobkov a spolu s tým aj firemné logo. Spotrebitelia tak podľa vyjadrenia spoločnosti získajú produkty v praktickejšom balení a s moderným dizajnom.
„Na základe prieskumu, ktorý sme zrealizovali v apríli tohto roku v spolupráci s prieskumnou agentúrou 2Muse, sme zistili, že zákazníci vnímajú grafický prvok zlatej rybky ako korporátny a poznávací prvok značky Preto Ryba Žilina,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Michal Britvík. „Z prieskumu taktiež vyplynulo, že pre našich zákazníkov je pri nákupnom procese a rozoznávaní produktov od konkurencie dôležitým poznávacím prvkom slovo Preto v našej značke. Práve na základe týchto kritérií sme sa rozhodli zrealizovať redizajn loga našej značky rybích šalátov a výrobkov z rýb, a priblížiť sa tak ešte viac k našim zákazníkom,“ uviedol riaditeľ.
Na obaloch produktov bude logo väčšinou v zjednodušenom prevedení bez grafického prvku ryby, pretože tá je výraznou súčasťou dizajnu viečok a téglikov produktov.

Nové logo Ryby Žilina.
Ako prvá prešla zmenou obalu treska v majonéze
Spoločnosť tiež pristúpila k zmene vzhľadu svojich výrobkov. „Ako prvé sme do nového obalu obliekli našimi spotrebiteľmi najobľúbenejšie, 140-gramové balenia tresky v majonéze, a to štandardný rad aj rad Exklusiv. Obal sa zásadne mení. Je to náš kľúčový produkt a aj tým ako vyzerá, chceme ukázať, že sa jedná o najlepšiu tresku na trhu,“ dopĺňa Michal Britvík. Spolu s grafickými zmenami na viečkach je novinkou aj samotný téglik, ktorý má modernejší tvar a dizajn.
„Postupne budú v rovnakom dizajne pribúdať aj ďalšie produkty,“ uzatvára Michal Britvík. V najbližších týždňoch bude nasledovať rybí šalát v majonéze v štandardnej a tiež Exklusiv verzii.
Ryba Žilina patrí medzi najväčších výrobcov rybích a lahôdkových šalátov na Slovensku. Je zároveň distribútorom mrazeného a chladeného tovaru, rýb, mrazenej zeleniny, polotovarov či mäsových výrobkov.