
Stovky podnikateľov, ktorí sa zaregistrovali na webovom portáli DeňPodnikania.sk, dnes poskytli zákazníkom zľavu, darček k nákupu, alebo ponúkli ochutnávku. Deň súkromného podnikania vyhlásil veľkoobchod Metro v 25 krajinách, kde pôsobí.
Zákazníkom dnes pri hľadaní konkrétneho podnikateľa pomohla interaktívna mapa na www.denpodnikania.sk, v ktorej boli všetci vyznačení.
Do akcie sa mohol zapojiť každý malý či stredný podnikateľ, ani nemusel byť zákazníkom Metra. Veľkoobchod podporil Deň súkromného podnikania reklamnou kampaňou, ktorá prebiehala na televíznych staniciach spoločnosti Markíza Group a napríklad na rozhlasovej stanici Expres. O kampani písal tiež denník Nový Čas. Ľudia sa o akcii mohli dozvedieť aj priamo v obchodoch Metra a na jeho letákoch.
Reklamná kampaň stála viac ako tristotisíc eur. Pätnásť podnikateľov naviac spoločnosť Metro mediálne podporí v regionálnych denníkoch.
„Podnikatelia tvrdo pracujú každý deň, preto sme sa rozhodli ich oceniť. Veríme, že sa nám podarí zaviesť tradíciu a budeme oslavovať každý rok,“ povedal o akcii Guillaume Chêne, výkonný riaditeľ Makro ČR/Metro SR. Celkovo sa do medzinárodnej kampane zapojilo viac ako dvadsaťtisíc podnikateľov.
Foto: Metro