logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Metro dnešok vyhlásilo Dňom súkromného podnikania. Zákazníci mohli na rôznych miestach získať zľavy

11. októbra 2016
Správy 0
1307
Metro dnešok vyhlásilo Dňom súkromného podnikania. Zákazníci mohli na rôznych miestach získať zľavy

Stovky podnikateľov, ktorí sa zaregistrovali na webovom portáli DeňPodnikania.sk, dnes poskytli zákazníkom zľavu, darček k nákupu, alebo ponúkli ochutnávku. Deň súkromného podnikania vyhlásil veľkoobchod Metro v 25 krajinách, kde pôsobí. 

Prečítajte si tiež
Slováci najviac nakupujú v decembri. Tohtoročné Vianoce však budú drahšie

Zákazníkom dnes pri hľadaní konkrétneho podnikateľa pomohla interaktívna mapa na www.denpodnikania.sk, v ktorej boli všetci vyznačení.

Do akcie sa mohol zapojiť každý malý či stredný podnikateľ, ani nemusel byť zákazníkom Metra. Veľkoobchod podporil Deň súkromného podnikania reklamnou kampaňou, ktorá prebiehala na televíznych staniciach spoločnosti Markíza Group a napríklad na rozhlasovej stanici Expres. O kampani písal tiež denník Nový Čas. Ľudia sa o akcii mohli dozvedieť aj priamo v obchodoch Metra a na jeho letákoch.

Prečítajte si tiež
Matej Varga, head of retail franchise, Metro Cash & Carry SR: Počas pandémie sme otvorili najviac obchodov

Reklamná kampaň stála viac ako tristotisíc eur. Pätnásť podnikateľov naviac spoločnosť Metro mediálne podporí v regionálnych denníkoch.

„Podnikatelia tvrdo pracujú každý deň, preto sme sa rozhodli ich oceniť. Veríme, že sa nám podarí zaviesť tradíciu a budeme oslavovať každý rok,“ povedal o akcii Guillaume Chêne, výkonný riaditeľ Makro ČR/Metro SR. Celkovo sa do medzinárodnej kampane zapojilo viac ako dvadsaťtisíc podnikateľov.

Foto: Metro

 

 

Súvisiace články:

Slováci najviac nakupujú v decembri. Tohtoročné Vianoce však budú drahšie Matej Varga, head of retail franchise, Metro Cash & Carry SR: Počas pandémie sme otvorili najviac obchodov MôjobchodMôjobchod sa pýši novým konceptom predajní, otvorenie ambassador predajní oslávil dvomi eventami

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera