
Datart, český predajca elektra pôsobiaci aj na Slovensku, otvoril v Trnave nový obchod v koncepte „predajňa 21. storočia“. Hlavným cieľom zmien sú podľa vedenia spoločnosti príjemnejšie predajné priestory a lepšia starostlivosť o zákazníka. V predajni sa má návštevník jednoduchšie orientovať a pohybovať a tovar má byť vystavený prehľadnejšie.
„Zákazníkom chceme čas strávený v našej predajni čo najviac spríjemniť. V novom dizajne používame prírodné odtiene zelenej a viac drevenných prvkov,“ hovorí Martin Heřmánek, riaditeľ predaja Datartu.
Predajňa je šetrnejšia k životnému prostrediu. „Vďaka novému LED osvetleniu, usporiadanému do zaujímavého dizajnu, ušetrí až tretinu elektrickej energie,“ povedal Ivo Burian, oblastný manažér predaja pre Slovenskú republiku.
Nová predajňa Datartu sa nachádza v trnavskom obchodnom centre City Arena, kde doteraz obchod so spotrebnou elektronikou nebol. „V predajni máme z každej kategórie vystavené to najzaujímavejšie, čo trh ponúka. S výberom vhodného spotrebiča zákazníkom poradia naši špecialisti, ktorí poznajú celý sortiment Datartu. Ak tovar nemáme priamo v predajni, tak ho zákazníkovi v prípade záujmu objednáme,“ dopĺňa Ivo Burian, oblastný manažér predaja pre Slovenskú republiku.
Datart je na trhu 25 rokov, v Českej republike a na Slovensku prevádzkuje spolu viac ako štyri desiatky kamenných predajní a e-shopy s elektronikou. V poslednom finančnom roku jeho zisk na Slovensku dosiahol viac ako jeden milión eur a tržby necelých 190 miliónov eur. Medziročne tržby vzrástli o takmer jedenásť percent a zisk sa strojnásobil.