logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Kongres Samoška: Dobre vymyslený pultový predaj môže zvýšiť zisky obchodníka

6. októbra 2016
Správy 0
2015
Kongres Samoška: Dobre vymyslený pultový predaj môže zvýšiť zisky obchodníka

V mäsiarstve zdokonalili pultový predaj, čo im prinieslo zvýšenie tržieb od desať do pätnásť percent a zníženie mzdových nákladov od desať do tridsať percent.

V predajniach mäsiarstva Orbán klesali tržby, príčinou bol aj veľmi neefektívny systém pultového predaja, kedy zákazníkom tovar vážili na jednom mieste, ale zaplatiť ho museli na druhom. Tvorili sa dlhé rady, čo naviac odrádzalo ďalších zákazníkov z ulice, ktorí radšej do prevádzky ani nevstúpili.

„Pristúpili sme preto k zmenám, kedy v malých prevádzkach mäsiarstva na jednom mieste zákazníkovi tovar zvážia a automaticky ho aj naúčtujú, nemusí teda platiť inde. Čas venovaný jednému zákazníkovi tak pri vážení klesol až o dvadsať percent,“ popísal Rastislav Grešner (na obrázku), produktový manažér spoločnosti RM tes, ktorá nový systém pultového predaja navrhla. Vo veľkých predajniach mäsiarstva zaviedli klasický samoobslužný predaj, kedy si zákazníci sami vkladajú tovar do košíkov a potom zaplatia pri pokladni.

Váhový a pokladničný systém je zároveň v prevádzkach spojený s kamerovým systémom, ktorý umožňuje kontrolovať prácu zamestnancov a tiež sledovať zákazníkov, aby nedochádzalo napríklad ku krádežiam. Novinkou bolo aj zavedenie reklamy na zákazníckych displejoch. V budúcnosti sa plánuje aj cielená reklama na základe informácíí z vernostnej karty zákazníka.

Posledným bodom programu na kongrese Samoška v Trnave bola tombola, v ktorej mohli účastníci akcie vyhrať hodnotné ceny. Ďalší, už 10. kongres Samoška sa uskutoční 22. až 23. marca budúceho roku v Košiciach.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera