logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program...
  • Snažíte sa, aby ste prilákali stále nových zákazníkov do svojej predajne a tým zvýšili svoje...
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...

Na detské oblečenie Slováci ročne minú do 300 eur. Kupujú ho hlavne v obchodných domoch a na internete

30. septembra 2016
Správy 0
2869
Na detské oblečenie Slováci ročne minú do 300 eur. Kupujú ho hlavne v obchodných domoch a na internete

Oblečenie pre deti nakupujú dve tretiny Slovákov a najobvyklejším miestom, kde si ho zaobstarávajú, sú obchodné domy. Obľúbené sú tiež on-line bazáre, ktoré využíva viac ako tretina ľudí. Na detské ošatenie najčastejšie minieme do 300 eur ročne. Rozhodujúci pri výbere tovaru je pritom pomer kvality a ceny. Ukázal to výskum spoločnosti Nielsen Admosphere a Slovenského národného panela, na ktorom sa zúčastnilo päť stoviek respondentov z internetovej populácie vo veku 18 až 64 rokov.

Drvivá väčšina opýtaných (87 percent) za nákupom oblečenia pre deti mieri do obchodných domov a ako druhú možnosť, hoci už s väčším odstupom, ľudia volia on-line obchody (49 percent). Na treťom mieste sú špecializované detské obchody (42 percent) a na štvrtom on-line bazáre, akými sú napríklad Modrykonik.sk, Mimibazar.sk a ďalšie. Tie už dnes využíva k nákupom viac ako tretina respondentov nakupujúcich detské oblečenie.

Prečítajte si tiež
GfK: Sladkosti najviac nakupujú rodiny s deťmi

Väčšinu opýtaných pritom nákup šiat a obuvi pre deti baví – polovica odpovedala, že si tieto nákupy skôr užíva, pričom viac ako štvrtina si ho užíva veľmi.

Viac ako tretina ľudí minie na detské oblečenie do 300 eur ročne

Čiastka, ktorú ľudia bežne minú na ošatenie detí ročne, väčšinou nepresiahne tristo eur. O niečo viac než tretina respondentov (35 percent) si vybrala odpoveď „medzi 150 a 299 eur“ a zhruba rovnaký počet (32 percent) volil možnosť „menej než 150 eur“. Viac ako 300 eur minie pätina ľudí, viac ako 500 eur sedem percent a viac ako 700 eur päť percent odpovedajúcich.

Podľa čoho si spotrebitelia detské oblečenie vyberajú? Opýtaní najviac zmieňovali pomer kvality a ceny, ktorý je dôležitý pre tri štvrtiny z nich. Na druhom mieste má vplyv na výber kvalita materiálu (v 58 percentách prípadoch), ďalej kvalita spracovania (28 percent), preferencie a názor dieťaťa (27 percent) alebo kombinovateľnosť s inými vecami (23 percent).

Použité oblečenie najčastejšie darujeme známym

Zaujímavé výsledky priniesla tiež otázka, ako ľudia nakladajú s použitým či nepotrebným oblečením a obuvou pre deti: viac ako polovica opýtaných ho daruje rodine alebo známym. Ďaleko za touto možnosťou skončil variant daru charite a podobným inštitúciám (trinásť percent), takmer zhodný počet predáva toto oblečenie on-line (jedenásť percent) a osem percent ho vyhadzuje do špeciálnych kontajnerov. Rovnaký počet si ale šaty necháva.

Súvisiace články:

GfK: Sladkosti najviac nakupujú rodiny s deťmi

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Czech & Slovak Sustainability Summit predstavuje kompletný konferenčný program

Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program prvého ročníka summitu, ktorý sa uskutoční 20. apríla 2023 v kongresovom centre WPP Campus v Prahe. V dopoludňajšom programe vystúpia špičkoví odborníci na udržateľnosť s inšpiratívnymi prezentáciami a panelovými diskusiami na rôzne témy súvisiace s udržateľnosťou a podnikaním. V popoludňajšom programe bude predstavených 12 […]
Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera