logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

V Banskej Bystrici zmodernizovali predajňu Terno, má aj Fresh kútik

12. septembra 2016
Správy 0
3408
V Banskej Bystrici zmodernizovali predajňu Terno, má aj Fresh kútik

Obchodný reťazec Terno zrenovoval supermarket v Europa shopping centre v Banskej Bystrici. Spolu s tým prichádzajú aj zmeny v sortimente. Sú nimi potraviny od regionálnych dodávateľov a čerstvé výrobky vo Fresh kútiku.

„Návštevníci nákupného centra Europa budú môcť využívať supermarket vo formáte Terno plus, ktorý sa od bežných potravín líši väčšou rozlohou a ponukou vyššieho štandardu nakupovania,“ povedal Petr Škraček, riaditeľ predaja spoločnosti Terno. Zmodernizovaná predajňa má rozlohu 1 274 m2 a ponúkne prácu pre 50 zamestnancov.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota Nové Zámky modernizuje predajne elektronickými cenovkami

Banskobystrický obchod obohatí podľa vyjadrenia spoločnosti ponuku o domáce výrobky pochádzajúce od regionálnych dodávateľov. Spolupracuje napríklad s pekárňami Mravec a synovia, Flosník, Foltán a Antol, mliekarňami a producentmi syrových výrobkov Mliekareň kopanice Selce, Pavol Mandinec, AgroBio Hubice, Ovčia farma a dodávateľom mäsových výrobkov Hurka a Knižka. Predajňa má aj vlastnú pekáreň.

Vo Fresh kútiku budú aj ovocné a zeleninové šťavy

terno_predajna-bb_fresh-kutik
Prečítajte si tiež
V potravinách Terno a Kraj dostanú zákazníci potvrdenie o nákupe e-mailom

Fresh kútik.

 

Súčasťou obchodu je i takzvaný Fresh kútik, s ktorým sa zákazníci Terno plus mohli doposiaľ stretnúť iba v bratislavskom nákupnom centre Aupark. „Fresh kútik ponúkne napríklad čerstvé ovocné a zeleninové šťavy, obložené pečivo vrátane bagiet, sendvičov či panini, jogurty, zákusky, ako aj čerstvú kávu pochádzajúcu od slovenskej pražiarne Ebenica či zmrzlinu, ktorej základ tvorí až 90 percent ovocia,“ vymenúva Petr Škr0aček.

Zákazníci budú môcť počas prvých dvoch týždňov nakúpiť v novej predajni vybrané položky za nižšie uvádzacie ceny. Prvých desať tisíc zákazníkov získa zľavový kupón na ďalší nákup.

Obchodná sieť Terno v súčasnosti prevádzkuje 114 maloobchodných predajní. Po rozhodnutí Protimonopolného úradu v máji tohto roku sa jej vlastníkom stala spoločnosť Terno real estate, pod ktorú prešla väčšina predajní Terno, Moja Samoška a Hypernova. V tomto a budúcom roku dochádza k ich rebrandingu a postupnému remodelingu.

 

Súvisiace články:

Coop Jednota Nové Zámky modernizuje predajne elektronickými cenovkami V potravinách Terno a Kraj dostanú zákazníci potvrdenie o nákupe e-mailom Coop Jednota Krupina otvorila zmodernizovanú predajňu v Sielnici ternoTomáš Kačala category manažér, Terno: Stále hľadáme riešenie, kde obe strany odchádzajú od rokovacieho stola spokojné

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera