Obchodný reťazec Terno zrenovoval supermarket v Europa shopping centre v Banskej Bystrici. Spolu s tým prichádzajú aj zmeny v sortimente. Sú nimi potraviny od regionálnych dodávateľov a čerstvé výrobky vo Fresh kútiku.
„Návštevníci nákupného centra Europa budú môcť využívať supermarket vo formáte Terno plus, ktorý sa od bežných potravín líši väčšou rozlohou a ponukou vyššieho štandardu nakupovania,“ povedal Petr Škraček, riaditeľ predaja spoločnosti Terno. Zmodernizovaná predajňa má rozlohu 1 274 m2 a ponúkne prácu pre 50 zamestnancov.
Banskobystrický obchod obohatí podľa vyjadrenia spoločnosti ponuku o domáce výrobky pochádzajúce od regionálnych dodávateľov. Spolupracuje napríklad s pekárňami Mravec a synovia, Flosník, Foltán a Antol, mliekarňami a producentmi syrových výrobkov Mliekareň kopanice Selce, Pavol Mandinec, AgroBio Hubice, Ovčia farma a dodávateľom mäsových výrobkov Hurka a Knižka. Predajňa má aj vlastnú pekáreň.
Vo Fresh kútiku budú aj ovocné a zeleninové šťavy
Súčasťou obchodu je i takzvaný Fresh kútik, s ktorým sa zákazníci Terno plus mohli doposiaľ stretnúť iba v bratislavskom nákupnom centre Aupark. „Fresh kútik ponúkne napríklad čerstvé ovocné a zeleninové šťavy, obložené pečivo vrátane bagiet, sendvičov či panini, jogurty, zákusky, ako aj čerstvú kávu pochádzajúcu od slovenskej pražiarne Ebenica či zmrzlinu, ktorej základ tvorí až 90 percent ovocia,“ vymenúva Petr Škr0aček.
Zákazníci budú môcť počas prvých dvoch týždňov nakúpiť v novej predajni vybrané položky za nižšie uvádzacie ceny. Prvých desať tisíc zákazníkov získa zľavový kupón na ďalší nákup.
Obchodná sieť Terno v súčasnosti prevádzkuje 114 maloobchodných predajní. Po rozhodnutí Protimonopolného úradu v máji tohto roku sa jej vlastníkom stala spoločnosť Terno real estate, pod ktorú prešla väčšina predajní Terno, Moja Samoška a Hypernova. V tomto a budúcom roku dochádza k ich rebrandingu a postupnému remodelingu.