logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

V Lidli praxujú študenti, potom tu získajú prácu

9. septembra 2016
Správy 0
2285
V Lidli praxujú študenti, potom tu získajú prácu

Takmer tri desiatky žiakov stredných odborných škôl mali či aktuálne majú možnosť vyskúšať si prácu v spoločnosti Lidl, reťazec im po skončení štúdia sľubuje aj zamestnanie. Lidl patrí k firmám, ktoré vracajú do života kedysi bežnú spoluprácu firiem a škôl.

Tento školský rok sa Lidl zapojil do takzvaného duálneho vzdelávania. To znamená, že sa na vzdelaní žiaka nepodieľa len štát, ale aj súkromné spoločnosti, a to i finančne. „Dlhodobo tvrdíme, že z nášho pohľadu by sme privítali lepšiu pripravenosť absolventov na výkon povolania. Nechceme však zostávať iba pri slovách, a preto sa v tejto oblasti aktívne angažujeme. Spoluprácu so strednými odbornými školami hodnotíme pozitívne a chceme ju rozvíjať aj naďalej,“ uviedol Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.

Od septembra 2014 Lidl spolupracuje so Strednou odbornou školou (SOŠ) obchodu a služieb Samuela Jurkoviča v Bratislave. V predajniach reťazca praxovalo v prvých dvoch ročníkoch osemnásť žiakov zo študijného odboru pracovník marketingu. Po ukončení štúdia majú absolventi istotu práce na dobu neurčitú. Motiváciou je i finančné štipendium, jeho výška závisí aj od prospechu žiaka.

„Vyhráva škola, žiaci aj firma“

Tento rok si prácu v Lidli vyskúša celkovo deväť žiakov zo SOŠ obchodu a služieb Samuela Jurkoviča v Bratislave a SOŠ potravinárskej na Cabajskej ulici v Nitre.

„Prioritou bratislavskej župy je vzdelávanie, ktoré ide ruka v ruke so skúsenosťou. V najlepšom prípade so skúsenosťou priamo u budúceho zamestnávateľa. Škola sa nemusí znepokojovať, či sa študenti dostanú na adekvátnu prax. Študenti sa nemusia trápiť, čo s nimi bude po škole a zamestnávateľ si sám pre seba vyškolí zamestnancov, ktorí budú mať tie správne pracovné návyky,“ povedal Pavol Frešo, predseda Bratislavského samosprávneho kraja.

Štát naštartoval duálne vzdelávanie minulý rok. „Až šesťdesiat percent súčasných nezamestnaných má stredné odborné vzdelanie. Toto číslo vychádza z našej najnovšej analýzy a ukazuje, že na veľa školách dnes študentom nedávajú vedomosti potrebné na uplatnenie v praxi,“ povedal štátny tajomník ministerstva práce Branislav Ondruš (Smer).

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera