logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

V Lidli praxujú študenti, potom tu získajú prácu

9. septembra 2016
Správy 0
2598
V Lidli praxujú študenti, potom tu získajú prácu

Takmer tri desiatky žiakov stredných odborných škôl mali či aktuálne majú možnosť vyskúšať si prácu v spoločnosti Lidl, reťazec im po skončení štúdia sľubuje aj zamestnanie. Lidl patrí k firmám, ktoré vracajú do života kedysi bežnú spoluprácu firiem a škôl.

Tento školský rok sa Lidl zapojil do takzvaného duálneho vzdelávania. To znamená, že sa na vzdelaní žiaka nepodieľa len štát, ale aj súkromné spoločnosti, a to i finančne. „Dlhodobo tvrdíme, že z nášho pohľadu by sme privítali lepšiu pripravenosť absolventov na výkon povolania. Nechceme však zostávať iba pri slovách, a preto sa v tejto oblasti aktívne angažujeme. Spoluprácu so strednými odbornými školami hodnotíme pozitívne a chceme ju rozvíjať aj naďalej,“ uviedol Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.

Od septembra 2014 Lidl spolupracuje so Strednou odbornou školou (SOŠ) obchodu a služieb Samuela Jurkoviča v Bratislave. V predajniach reťazca praxovalo v prvých dvoch ročníkoch osemnásť žiakov zo študijného odboru pracovník marketingu. Po ukončení štúdia majú absolventi istotu práce na dobu neurčitú. Motiváciou je i finančné štipendium, jeho výška závisí aj od prospechu žiaka.

„Vyhráva škola, žiaci aj firma“

Tento rok si prácu v Lidli vyskúša celkovo deväť žiakov zo SOŠ obchodu a služieb Samuela Jurkoviča v Bratislave a SOŠ potravinárskej na Cabajskej ulici v Nitre.

„Prioritou bratislavskej župy je vzdelávanie, ktoré ide ruka v ruke so skúsenosťou. V najlepšom prípade so skúsenosťou priamo u budúceho zamestnávateľa. Škola sa nemusí znepokojovať, či sa študenti dostanú na adekvátnu prax. Študenti sa nemusia trápiť, čo s nimi bude po škole a zamestnávateľ si sám pre seba vyškolí zamestnancov, ktorí budú mať tie správne pracovné návyky,“ povedal Pavol Frešo, predseda Bratislavského samosprávneho kraja.

Štát naštartoval duálne vzdelávanie minulý rok. „Až šesťdesiat percent súčasných nezamestnaných má stredné odborné vzdelanie. Toto číslo vychádza z našej najnovšej analýzy a ukazuje, že na veľa školách dnes študentom nedávajú vedomosti potrebné na uplatnenie v praxi,“ povedal štátny tajomník ministerstva práce Branislav Ondruš (Smer).

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok