logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Prešovský závod Hamé bude vďaka investícii vyrábať o tretinu majonézy viac

7. septembra 2016
Správy 0
1809
Prešovský závod Hamé bude vďaka investícii vyrábať o tretinu majonézy viac

Viac ako tristo tisíc eur chce v tomto roku investovať česká potravinárska spoločnosť Hamé do modernizácie svojho prešovského závodu Doma, ktorý je najväčším domácim výrobcom majonéz, dressingov či tatárských omáčok.

„Už v septembri spúšťame novú automatizovanú varňu. Ešte v tomto polroku by sme tiež mali ukončiť výberové konanie a rozhodnúť o nákupe nového zariadenia na výrobu majonézy, ktoré nám umožní zvýšiť kapacitu výroby tohto produktu o tretinu a zvýšiť kvalitu výrobkov. Do Prešova tiež získame novú výrobnú linku na plnenie výrobkov do plastových obalov, či už ide o kečupové a grilovacie omáčky a prípadne tiež kečupy alebo majonézy. A vďaka novému parnému generátoru bude prevádzka celého závodu efektívnejšia, a teda i ekologickejšia,“ povedal generálny riaditeľ Hamé Slovakia Ľubomír Preclík.

Prečítajte si tiež
Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na Slovensku?

„Nielen náš závod v Prešove, ale celé Hamé Slovakia chceme ďalej rozvíjať, pretože slovenský trh je pre nás po materskom Česku druhý najdôležitejší. Závod Doma Prešov stále vnímame ako základňu pre ďalší rozvoj celej našej skupiny v tomto regióne,“ uviedol generálny riaditeľ celej skupiny Hamé Martin Štrupl. Spoločnosť predpokladá, že na budúci rok prešovský podnik rozšíri distribúciu o chladené potraviny.

_DSC9636

Prečítajte si tiež
Marcové tržby maloobchodu sa medziročne zvýšili
tržby

Tržby Hamé na slovenskom trhu tvoria osemnásť percent

Čisté tržby Hamé za vlastné a dovezené výrobky na Slovensku za prvý polrok vzrástli na 15 miliónov eur. Za celý minulý rok dosiahli takmer 31 miliónov eur a medziročne narástli o päť percent. Slovensko je po Česku druhým najväčším trhom spoločnosti, výrobky Hamé u nás vytvárajú osemnásť percent tržieb firmy. Na ďaľších miestach figurujú Maďarsko, Rusko a Rumunsko s podielmi okolo osem percent.

V prvom polroku vzrástol hlavne predaj chladených potravín Hamé, ako sú napríklad chladené hotové jedlá či bagetový sortiment. Darilo sa i detskému sortimentu, hotovým omáčkam či trvanlivým potravinám určeným na cesty. Hamé sa tiež podarilo expandovať do troch čínskych e-shopov Tmall, TaoBao, Juhuasuan, které patria do ekonomicky silnej skupiny Alibaba. Obyvatelia Číny si tak môžu objednať detskú výživu, kečupy a džemy. Hamé dnes vyváža do 45 krajín sveta, najnovšie napríklad aj do Vietnamu, Bosny a Hercegoviny či Haiti.

Spoločnosť Hamé získala v tomto roku nového vlastníka, je ním nórska skupina Orkla, ktorá sa zameriava na oblasť potravín, hygienických potrieb či potrieb pre domácnosť.

Súvisiace články:

Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na Slovensku? tržbyMarcové tržby maloobchodu sa medziročne zvýšili nákupyZdržte zákazníkov v obchode a hovorte s nimi – odvďačia sa vám vernosťou a opakovanými nákupmi tržbyTržby obchodníkov vzrástli aj v máji o 7,8 %

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera