Osem prvenstiev získal reťazec Lidl v prieskume verejnej mienky Best Buy Award, ktorého cieľom je oceniť obchodníkov, ponúkajúcich tovar s najlepším pomerom medzi cenou a kvalitou. V prieskume privátnych značiek Qudal získal Lidl dvadsaťpäť medailí.
„V čoraz náročnejšom maloobchodnom prostredí spotrebitelia opätovne označili Lidl za spoločnosť, na ktorú sa môžu spoľahnúť, ak hľadajú najvyššiu kvalitu a tiež najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu,“ konštatuje sa v komuniké švajčiarskej spoločnosti Icertias (International Certification Association), ktorá prieskumy organizuje.
„Nechceme, aby sa naši zákazníci museli rozhodovať medzi kvalitou a cenou. Žiadny produkt sa nedostane do predaja skôr, než ho dôkladne otestujeme. Vďaka zameraniu sa na privátne značky sa nám darí zachovať najlepší pomer kvality a ceny,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika za oblasť nákupu. V 88 slovenských mestách je v súčasnosti 124 predajní Lidl.