
Zmena sa týka domovskej krajiny Nemecka. Po troch rokoch si Lidl v novom tendri vybral BBDO Group Germany, ktorá nahradí spoločnosť Freunde des Hauses.
Novinkou má byť zapojenie ľudí z rôznych odborov komunikácie, na stratégii sa bude podieľať aj londýnska Proximity Worldwide. S agentúrou BBDO už Lidl spolupracuje v Belgicku, kde bola ich práca ohodnotená bronzovou medailou za kampaň na Effie.
Od konca vlaňajška šéfuje marketingu Lidlu v Nemecku, ktoré je pre diskont najdôležitejším trhom, Arnd Pickhardt, ktorý prišiel z britského Lidlu, kde sa podieľal aj na oceňovanej kampani Lidl Surprises. Na nej spolupracoval s agentúrou TBWA, ktorá patrí pod sieť Omnicom. Z rovnakej siete je aj BBDO, vysvetľuje Wuv.de.
Na Slovensku si Lidl pripravuje svoje reklamné kampane in-house, pričom stragéiu nastavuje spoločne s nemeckou centrálou. Na kampaň Žihadielko k podpore CSR projektu detských ihrísk si reťazec najal prvý raz domácu reklamnú agentúru – vybral si Wiktor Leo Burnett.
Zdroj: medialne.etrend.sk