logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Datartu sa darí, pretože sa sústreďuje na domáci trh

4. augusta 2016
Moderný trh 0
2554
Datartu sa darí, pretože sa sústreďuje na domáci trh

Český a slovenský predajca elektroniky Datart ohlasuje úspešný rok, rástol rýchlejšie ako slovenský trh s elektrickými spotrebičmi. V poslednom finančnom roku jeho zisk dosiahol viac ako jeden milión eur a tržby necelých 190 miliónov eur. Medziročne tržby vzrástli o takmer jedenásť percent a zisk sa dokonca strojnásobil.

„Našou stratégiou nie je rozširovať sortiment alebo expandovať do ďalších krajín. Sústredíme sa na Českú a Slovenskú republiku, na predaj elektrických spotrebičov a s ním súvisiace sprievodné služby, ako je napríklad naša vlastná doprava. Robíme to, čo poznáme a vieme, pretože v tom vidíme priestor pre zlepšenie a rast trhového podielu,“ hovorí David Loyer, finančný riaditeľ Datartu.

Prečítajte si tiež
Maloobchodné tržby vo februári klesli, dôvodom sú zatvorené kamenné predajne

Za úspechom Datartu stojí podľa vyjadrenia spoločnosti aj prepojenie kamenných predajní s e-shopom. Firme rastie návštevnosť oboch predajných kanálov, pričom platí, že internetový obchod rastie rýchlejšie ako klasický predaj v kamenných obchodoch.

V tomto roku firma plánuje pokračovať v premene existujúcich predajní a otvorí tri nové obchody, z ktorých jeden bude na Slovensku. Cieľom takzvanej „humanizácie“ je, aby sa zákazník v predajni cítil príjemne, s náležitou starostlivosťou. Vzhľad zmenia aj obidva e-shopy.

Datart je na trhu 25 rokov, v Českej republike a na Slovensku prevádzkuje spolu viac ako štyri desiatky kamenných predajní a e-shopy s elektronikou. Spoločnosť vlastnia českí akcionári. Svoje podnikanie stavia aj na servise pre zákazníkov, ako sú napríklad vynesenie tovaru až do bytu a odborná inštalácia, ekologická likvidácia starých spotrebičov, výmena pokazeného výrobku alebo odber na predajniach do 60 minút od objednania.

Súvisiace články:

Maloobchodné tržby vo februári klesli, dôvodom sú zatvorené kamenné predajne tržbyMarcové tržby maloobchodu sa medziročne zvýšili DatartDatart zaznamenáva pre drahšie energie záujem o úsporné spotrebiče tržbyTržby obchodníkov vzrástli aj v máji o 7,8 %

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera