
Na nápad pridávať do Pepsi cukor namiesto náhražok reagovala konkurenčná Coca-Cola tým, že vo svojom Zero variante už nemá kofeín. Tvrdý boj medzi dvomi gigantmi tak dostal ďalší rozmer.
Coca-Cola Zero je v kategórii nealkoholických sýtených nápojov jediným, ktorý neobsahuje cukor ani kofeín. V Zero variante, teda bez cukru, budú môcť spotrebitelia najnovšie vyskúšať aj ďalšie produkty výrobcu, a to nápoje Sprite a pomarančovú Fantu.
Spoločnosť Coca-Cola vidí v kategórii light nápojov veľký potenciál. „Reagujeme na trend zdravého životného štýlu v súčasnej spoločnosti. Vychádzame tak v ústrety aj tým, pre ktorých sú light nápoje jedinou voľbou, prípadne preferujú nápoje bez kofeínu,“ hovorí Zbyněk Chládek, marketingový riaditeľ spoločnosti Coca-Cola HBC pre Česko a Slovensko.
Všetky tri novinky budú dostupné v pollitrovom balení. Cieľovou skupinou sú podľa spoločnosti predovšetkým spotrebitelia, ktorí radi jedia vonku, sú aktívni, majú veľa pohybu a preferujú zdravý životný štýl. Uvedením nových light nápojov chce Coca-Cola posilniť svoje postavenie v tomto segmente.