logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Vernostné karty majú traja zo štyroch Slovákov

27. júla 2016
Správy 0
3221
Vernostné karty majú traja zo štyroch Slovákov

Vernostné karty sa na Slovensku tešia veľkej obľube, v obchode ich využívajú tri štvrtiny spotrebiteľov. Z vrecka či kabelky ich najčastejšie vyťahujú ľudia vo veku 31 až 50 rokov, obyvatelia väčších miest a ľudia s vyšším vzdelaním či vyšším príjmom. Ženy ich používajú častejšie ako muži.

Tieto výsledky vyplývajú z prieskumu LifeStyle, ktorý agentúra TNS Slovakia realizovala minulý rok na reprezentatívnej vzorke viac ako 4 500 respondentov vo veku 15 až 65 rokov.

Prečítajte si tiež
Tesco zlepšuje službu Online nákupy, poskytne doručenie v deň objednávky

Medzi najobľúbenejšie karty patria karty obchodných reťazcov, v ktorých ľudia najčastejšie nakupujú. Viac ako polovica (57 %) Slovákov využíva kartu Club Card obchodného reťazca Tesco. S výrazným rozdielom nasledujú ďalšie vernostné karty. Štvrtina ľudí používa kartu Billa Club Card a DM Drogerie Markt (obe po 25 %) a pätina (20 %) kartu Coop Jednota. Obľúbené sú tiež karty Dr. Max (9 %), Shell Clubsmart (8 %), Dráčik – rozprávková karta (7 %), Slovnaft Bonus Club a Nay Elektrodom – extra karta (obe po 6 %).

Prečítajte si tiež
Tesco predlžuje potravinovú zbierku na pomoc utečencom z Ukrajiny

Z tých ľudí, ktorí vlastnia vernostné karty, majú až dve tretiny (65 %) len zopár kariet, a tie zároveň aj pravidelne využívajú. Jedenásť percent vlastníkov vernostných kariet má veľké množstvo kariet, z nich má však len pár obľúbených. Skoro desatina ľudí vlastní veľké množstvo kariet a snaží sa ich používať viac menej všetky. No a nakoniec je tu skupina ľudí (15 %), ktorú väčšinou ani nenapadne vernostné karty použiť.

Foto: www.plasticcardscompany.com

Súvisiace články:

Tesco zlepšuje službu Online nákupy, poskytne doručenie v deň objednávky Tesco predlžuje potravinovú zbierku na pomoc utečencom z Ukrajiny TescoTesco vyzýva ostatné reťazce, aby zverejňovali dáta o množstve odpadu

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera