logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých viac ako 40 čerpacích staniciach...
  • Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue....
  • Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská...
  • Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu...

Andrej Surovec, obchodný riaditeľ Nitrazdroju: Kritika posúva dopredu

27. júla 2016
Profily 0
7843
Andrej Surovec, obchodný riaditeľ Nitrazdroju: Kritika posúva dopredu

Andrej Surovec je obchodný riaditeľ a člen predstavenstva Nitrazdroju. Do firmy, kde brigádoval už počas školy, nastúpil po štúdiu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. Za posledných šesť rokov vo firme prešiel viacerými pozíciami. Vďaka nim bližšie spoznal a pochopil procesy prebiehajúce vo firme, čo mu umožňuje čo najlepšie vykonávať súčasnú funkciu.

Úspech

Úspechom v maloobchode je pre mňa novootvorená, respektíve zrekonštruovaná predajňa, ktorá nám vráti to, čo sme do nej investovali. V silnom konkurenčnom boji je to výzva. Nakoľko práca v obchode si vyžaduje celého človeka, v súkromnom živote je pre mňa úspechom manželstvo, do ktorého som vstúpil v máji tohto roku.

Motto

Hoci chvála sa dobre počúva, to, čo nás posúva dopredu, je aj kritický postreh nášho zákazníka, celej spotrebiteľskej verejnosti a taktiež dodávateľov.

Lola Marsh

Najčerstvejším hudobným zážitkom boli pre mňa vystúpenia kapiel na festivale Pohoda v Trenčíne. Hudobne som si užil najmä kapelu Lola Marsh. Takýto festival ma zaujíma aj z pracovného hľadiska. Je to možnosť spoznať stratégiu našich dodávateľov, ako uspieť a získať si mladú generáciu.

4

V živote sa mi už viackrát osvedčilo ako šťastné číslo 4. Okrem iného ide aj o deň, kedy som sa narodil. Bývam na 4. poschodí, v dome číslo 22.

Hobby

Vzhľadom na sedavé zamestnanie je mojím hlavným hobby šport. Vždy, keď mám možnosť, rád si zabehám v lese, prejdem niekoľko kilometrov na bicykli po poľných cestičkách alebo si zacvičím vo fitness centre. Šport vnímam aj ako prostriedok vyventilovania sa po náročnom dni.

Vízia

Verím hlavne v tradičný slovenský obchod, a že aj napriek silnému konkurenčnému tlaku sa ľudia po čase, kedy uprednostňovali nové zahraničné produkty, opäť vrátia späť k regionálnym a tradíciou osvedčeným výrobkom.

Brat a sestra

Súrodenci Tomáš a Ivana išli inou cestou ako cestou obchodu v potravinárskom priemysle, ale vždy sa snažia aj oni prispievať svojimi postrehmi k zlepšovaniu spoločnosti. Snažíme sa nájsť si na seba čas vždy, keď je to možné. Ale čím sme starší, tým je to ťažšie.

Životný cieľ

Zažiť čo najviac príjemných okamihov a výzvy, ktoré prináša život a práca, prekonávať s ľahkosťou, ale uvážlivo a inteligentne.

Aplikácia

Privítal by som rýchly porovnávač akciových cien, ktorý by okrem grafu vývoja ponúkol aj cenu najnižšiu za daný produkt a priemernú za vybrané siete.

3 slová

Z pohľadu obchodníka: sortiment, emócia, spokojnosť.

 

Článok nájdete aj v rubrike Líder budúcnosti v časopise TaPmag (Tovar&Predaj) v čísle 7-8/2016.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok