Pod privátnou značkou Tesco Finest ponúkajú obchody Tesco na Slovensku, v Česku, Maďarsku i Poľsku pivo slovenskej výroby. Malý remeselný pivovar Karpat z Hrnčiaroviec nad Parnou pri Trnave tak vďaka spolupráci s obchodným reťazcom expandoval do celej strednej Európy.
S ponukou na spoluprácu prišiel samotný pivovar Karpat. „Dizajn fliaš pripravovala spoločnosť Tesco, receptúru jednotlivých pív zabezpečoval tím sládkov pivovaru Karpat pod vedením hlavného sládka Tomáša Huba. Všetky pivá sú nefiltrované a jemne pasterizované. Týmto procesom sa dosiahne zvýšenie stability (odolnosť voči výkyvom tepla, pôsobeniu svetla), a pritom ide iba o minimálny zásah do pôvodnej chuti piva,“ približuje Michaela Mrázová z pivovaru Karpat.
V rodinnom remeselnom pivovare používajú pri výrobe piva tradičné postupy a pozornosť venujú kvalite surovín. Pivovar navrhol a postavil plzeňský sládek Josef Krýsl, hlavným sládkom pivovaru Karpat je Tomáš Hub, ktorý bol viac ako dvadsať rokov garantom varenia craft piva (remeselné pivo) v Európe, Ázii i v Austrálii.
Pod privátnou značkou Tesco Finest nájdu zákazníci Tesca na Slovensku viac ako 260 produktov vyššej kvality. „Vzhľadom ku kvalite majú tieto pivá najvýhodnejšiu cenu na trhu, za tretinku zaplatíte menej ako euro,“ povedal Miroslav Užovič, manažér nákupu piva a liehovín spoločnosti Tesco Stores SR.