logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Slováci najradšej grilujú mäso, klobásy a zeleninu

28. júna 2016
Správy 0
2220
Slováci najradšej grilujú mäso, klobásy a zeleninu

Slováci grilujú radi, niekoľkokrát do roka sa tejto obľúbenej letnej aktivite venuje 55 percent ľudí. Pre obchodný reťazec Tesco to zistila spoločnosť Dunnhumby na vzorke 450 respondentov. Podľa prieskumu obyvatelia Slovenska najradšej grilujú mäso, ale nevyhýbajú sa ani zelenine a syrom. Väčšina za potraviny a pochutiny na grilovačku zaplatí dve až päť eur na osobu. Tých, čo si priplatia do desať eur na osobu je 23 percent a 11 percent Slovákov nakúpi tovar v hodnote od desať do dvadsať eur.

Prieskum tiež ukázal, že grilovačky Slováci organizujú najčastejšie doma (60 percent). Na stretnutia pri grile si 77 percent Slovákov pozýva rodinu a známych, vo dvojici s partnerom grilujú len tri percentá z opýtaných. Spotrebitelia najradšej grilujú mäso (93 percent), klobásky a údeniny (83 percent). Nasleduje zelenina (59 percent) a ryby (47 percent), ale obľúbené sú aj grilované syry (26 percent). Stúpajúci trend obľúbenosti sledujú obchodníci u hamburgerov (12 percent).

Kuracie mäso vedie v obľúbenosti

Na griloch vedie kuracie mäso s podielom 59 percent. Druhým najobľúbenejším grilovaným mäsom je bravčové, ktorého podiel je 34 percent. Dobre ugrilovať hovädzie mäso je náročnejšie, možno aj preto ho grilujú Slováci menej, iba päť percent.

Mäso, syry a zeleninu na gril si Slováci najradšej marinujú a korenia sami – tvrdí to až 60 percent opýtaných a iba 16 percent kupuje hotové, marinované produkty. Z doplnkov, ktoré sa ku grilovaniu nakupujú, najvyšší podiel tvorí korenie (67 percent), pričom 23 percent opýtaných nakupuje hotové grilovacie koreninové zmesi. Špeciálne grilovacie marinády nakupuje 56 percent respondentov. Najobľúbenejšou pochutinou je horčica (66 percent), nasledujú dresingy a omáčky (55 percent) a kečup si na tanier s grilovanou pochúťkou pridá 50 percent Slovákov.

Foto: Tesco

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera