Ľudia narodení v rokoch na prelome tisícročí nakupujú často a nerobia si zásoby potravín na viac dní, ako to bolo typické pre predchádzajúce generácie. Sú tiež o niečo menej verní jednotlivým značkám. Spoločnosť Daymon Worldwide, ktorá radí maloobchodníkom, vydala marketingovú štúdiu s názvom Budúci svet: Ako bude generácia prelomu tisícročí utvárať maloobchod.
Štúdie, ktorá sa uskutočnila v apríli tohto roku, sa zúčastnilo viac ako sedem tisíc mileniálov z piatich kontinentov a štrnástich krajín sveta. Ako z nej vyplynulo, mileniáli nakupujú často a dlho. Potraviny si zaobstarávajú podľa momentálnej potreby, nerobia si zásoby na dlhšie obdobie ako predchádzajúce generácie.
V porovnaní s povojnovou generáciou sú mileniáli o niečo menej verní jednotlivým značkám. 29 percent mileniálov a 35 percent zástupcov povojnovej generácie tvrdí, že „obvykle nakupujú tovar jednej a tej istej značky, ale príležitostne skúšajú aj tovar iných značiek“. 26 percent zástupcov generácie milénia ale hovorí, že „kupujú tú značku, ktorú majú práve v obľube“.
„Do roku 2030 bude generácia milénia početnejšia ako všetky ostatné generácie, vrátane tej z obdobia baby boomu po druhej svetovej vojne v USA,“ povedal Vasco Brinca, viceprezident spoločnosti Daymon Worldwide. „Nikdy sme nezažili podobnú generáciu, a to hlavne preto, že táto vyrastala v období hospodárskej neistoty, vysokej nezamestnanosti a v dobe, kedy je bežné byť stále online. Má preto veľký zmysel študovať ju a zoznámiť sa s jej kultúrou tak, aby sme zistili, ako bude utvárať ďalšiu podobu sveta,“ uviedol.
Štúdia tiež odhalila názory a túžby generácie prelomu tisícročí, jej online zvyky, postoje k rodine a rodičovstvu alebo chovanie v oblasti zdravia. Štúdiu nájdete na: www.businesswire.com/news/home/20160620005184/en/