
Spoločnosť Terno spustila kampaň na svoju jednotnú značku, ktorá zastreší predajne Terno, Moja Samoška a hypermarkety Hypernova pod spoločným názvom Terno. Základom kampane je nové logo so štvorlístkom a slogan Meníme sa k lepšiemu.
Kampaň štartuje zmeny, ktoré bude Terno postupne zavádzať vo svojich prevádzkach. „Našou ambíciou je získať späť zákaznícku dôveru, preto je potrebné meniť Terno každým dňom k lepšiemu – prinášať krok po kroku rozmanitejší a kvalitnejší tovar za férové ceny, podporovať výnimočných lokálnych dodávateľov, prinášať zákazníkom zážitok z nakupovania, ktorým ich prevedie náš vyškolený personál,“ povedala Anna Buzinkay, marketingová riaditeľka Terno real estate.
Televízne spoty budú nasadené v televíziách skupiny JOJ, rozhlasové spoty na Rádiu Expres, Rádiu Jemné a Europa 2. Súčasťou kampane bude aj online podpora vrátane komunikácie na facebookových profiloch Terno a Varíme s chuťou. Webstránka NoveTerno.sk bude zákazníkov pravidelne zoznamovať so zmenami a aktuálnymi akciami v predajniach, ale prinášať aj informácie pre záujemcov o zamestnanie v tíme Terno. Súčasťou aktuálnej kampane je i outdoorová reklama.
Jednotnú značku Terno spoločnosť zavádza po dôkladnej analýze, ako zákazníci vnímajú doterajšie názvy obchodov. Od zmeny si sľubujú posilnenie znalosti značky, ľahšiu identifikovateľnosť a lepšiu odlíšiteľnosť od konkurencie.
Obchodná sieť Terno v súčasnosti prevádzkuje 116 maloobchodných predajní. Po rozhodnutí Protimonopolného úradu v máji 2016 sa jej vlastníkom stala spoločnosť Terno real estate, pod ktorú k 1. júlu tohto roku prejde väčšina predajní Terno, Moja Samoška a Hypernova. V tomto roku dôjde k ich rebrandingu a postupnému remodelingu.